Η ΔΕΗ διαψεύδει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο δημοσίευμα που αναρτήθηκε στο Capital.gr στις 28.07.206 και το οποίο υπογράφει ο κ. Χ. Φλουδόπουλος ότι δήθεν η Εταιρεία «πήρε πίσω πελάτη με φέσι σε ιδιώτη προμηθευτή».
Οπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το δημοσίευμα είναι ανυπόστατο, συκοφαντικό και δυσφημιστικό για την ΔΕH.
Η εταιρία έχει πρωτοστατήσει στη μάχη για την καθιέρωση ξεκάθαρων κανόνων ώστε η απελευθέρωση της αγοράς ενέργειας να γίνει συντεταγμένα και να σταματήσουν φαινόμενα αθέμιτου ανταγωνισμού, όπως συχνά συνέβη σε βάρος της Επιχείρησης από τρίτους, αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Επισημαίνεται ότι η Διοίκηση της ΔΕH έχει δώσει αυστηρές οδηγίες προς το προσωπικό σχετικά με αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή.
Στη σχετική εγκύκλιο του Γενικού Διευθυντή Εμπορίας, μεταξύ άλλων επισημαίνονται τα εξής:
«Παρακαλώ για την πιστή εφαρμογή των προβλεπομένων (...) ήτοι, στα αιτήματα νέας εκπροσώπησης από πελάτη άλλου Προμηθευτή, μεταξύ των λοιπών δικαιολογητικών, να ζητείται υποχρεωτικά η προσκόμιση:
-του τελευταίου εκδοθέντα λογαριασμού μαζί με το σχετικό αποδεικτικό εξόφλησής του ή εναλλακτικά
-εγγράφου του Προμηθευτή του, από το οποίο να προκύπτει ότι έχει συναφθεί ρύθμιση εξόφλησης της οφειλής και αυτή τηρείται.
Στην περίπτωση που από τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά προκύπτει ότι ο πελάτης εμπίπτει στις περιοριστικές διατάξεις των προβλεπομένων στο άρθρο 42 του Κώδικα Προμήθειας (έχει ληξιπρόθεσμες οφειλές στον Προμηθευτή του ή έχει συνάψει ρύθμιση εξόφλησης η οποία δεν τηρείται), τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης ότι κατά τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας, δεν δύναται να ασκήσει το δικαίωμά του για αλλαγή Προμηθευτή, εάν δεν τακτοποιήσει πρώτα τις οφειλές του προς τον Προμηθευτή του».