Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

COSMOTE: Οι νικητές του προγράμματος «Επόμενη Γενιά Επιχειρήσεων»

Πρώτη νικήτρια είναι η εταιρεία κατασκευής υποδημάτων CHANIOTAKIS, τη δεύτερη θέση κατέλαβε η επιχείρηση μεταποίησης φρούτων και παραγωγής τροφίμων υψηλής διατροφικής αξίας ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ, ενώ τρίτη αναδείχθηκε η επιχείρηση design και κατασκευής επίπλου al2.

COSMOTE: Οι νικητές του προγράμματος «Επόμενη Γενιά Επιχειρήσεων»

Ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανάδειξης των τριών ελληνικών οικογενειακών επιχειρήσεων που κερδίζουν σημαντική διαφημιστική προβολή και δωρεάν υπηρεσίες COSMOTE Business One μέσα από το πρόγραμμα «Επόμενη Γενιά Επιχειρήσεων» της COSMOTE.

Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος εκατοντάδες αξιόλογες ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες μοιράστηκαν τη δική τους ιστορία και συγκίνησαν με την πορεία, την εξέλιξη και το όραμά τους.

Πρώτη νικήτρια είναι η εταιρεία κατασκευής υποδημάτων CHANIOTAKIS, με παράδοση στο αντικείμενο, που κερδίζει διαφημιστική προβολή αξίας 25.000 ευρώ. Δεύτερη η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ, αναγνωρισμένη επιχείρηση μεταποίησης φρούτων και παραγωγής τροφίμων υψηλής διατροφικής αξίας, που κερδίζει 20.000 ευρώ διαφημιστική προβολή. Τρίτη νικήτρια, η πρωτοπόρα επιχείρηση design και κατασκευής επίπλου al2, που θα επωφεληθεί από διαφημιστική προβολή 15.000 ευρώ. Τα διαφημιστικά σποτ για τις 3 νικήτριες επιχειρήσεις θα βγουν στον αέρα το φθινόπωρο.

Επιπλέον της διαφημιστικής προβολής, οι τρεις επιχειρήσεις κερδίζουν δωρεάν υπηρεσίες COSMOTE Business One για 18 μήνες, που περιλαμβάνουν λύσεις σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, Internet, υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και Business Cloud Storage-Email, για να καλύψουν τις ανάγκες επικοινωνίας τους, να αυξήσουν την αποδοτικότητά τους και να γίνουν μεγαλύτερες, υιοθετώντας νέες τεχνολογίες.

Περισσότερες πληροφορίες για τους νικητές, αλλά και για άλλες επιχειρήσεις που ξεχώρισαν, στο: http://epomenigenia.gr/winners.

Το πρόγραμμα «Επόμενη Γενιά Επιχειρήσεων» είναι μία ακόμη πρωτοβουλία της COSMOTE για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v