Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Αλουμύλ: Βαλκανική επέκταση και με προφίλ από PVC

Δυναμική ενίσχυση της παρουσίας του στη βαλκανική αγορά σχεδιάζει ο Όμιλος Αλουμύλ από το επόμενο έτος, καθώς πέρα από το αρχιτεκτονικό προφίλ που παράγει και διαθέτει στις τοπικές αγορές, θα εντάξει στην γκάμα των προϊόντων του και το προφίλ από PVC.

Αλουμύλ: Βαλκανική επέκταση και με προφίλ από PVC
Δυναμική ενίσχυση της παρουσίας του στη βαλκανική αγορά σχεδιάζει ο Όμιλος Αλουμύλ από το επόμενο έτος, καθώς πέρα από το αρχιτεκτονικό προφίλ που παράγει και διαθέτει στις τοπικές αγορές, θα εντάξει στην γκάμα των προϊόντων του και το προφίλ από PVC.

Οι βαλκανικές αγορές παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Όμιλο Αλουμύλ, λόγω της ισχυρής ανάπτυξης που σημειώνουν και των ανοδικών προσδοκιών που υπάρχουν για την μελλοντική πορεία του κλάδου.

Στη Ρουμανία, η Alumil Rom κατέχει το 35%-40% της αγοράς του προφίλ αλουμινίου, ωστόσο στις βαλκανικές χώρες το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών δεν καλύπτεται από προφίλ αλουμινίου, αλλά από το φθηνότερου κόστους προφίλ από PVC.

Κάτω από αυτές τις συνθήκες, η Αλουμύλ σχεδιάζει πέρα από το προφίλ αλουμινίου που παράγει, να προσφέρει και προφίλ από PVC, το οποίο δεν παράγει και θα αγοράζει από τρίτους (εμπορική δραστηριότητα).

Η κίνηση αυτή θα ξεκινήσει στη Ρουμανία από το 2008 και αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση ενός πολύ μεγαλύτερου τμήματος της αγοράς, από τα ήδη υπάρχοντα εκτεταμένα δίκτυα διανομής. Ο σχετικός προβλεπόμενος τζίρος στη ρουμανική αγορά υπολογίζεται στα 2 εκατ. για το 2008 και στα 4-5 εκατ. για το 2009.

Σχετικές κινήσεις επίσης δρομολογούνται και για αγορές όπως η Βουλγαρία και η Σερβία.

Αντίθετα, δεν σχεδιάζεται από την Αλουμύλ, επέκταση στο πλαστικό (PVC) προφίλ στις αγορές της δυτικής Ευρώπης, καθώς εκεί, το προφίλ από αλουμίνιο είναι αυτό που κυριαρχεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Στ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v