Κόντρα στη γενική αίσθηση πως η κατανάλωση περνάει «ζόρια» η διοίκηση του ομίλου Κορρές εμφανίστηκε αισιόδοξη στο περιθώριο της τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της.
Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό-όπου υπάρχουν αγορές «λοκομοτίβες» της ανάπτυξης του ομίλου- στο πεντάμηνο του 2016 οι πωλήσεις έχουν θετικό πρόσημο. Ο πρόεδρος του ομίλου, κ. Γ. Κορρές ανάφερε χαρακτηριστικά πως «αν και η αγορά είναι δύσκολη, εμείς έχουμε θετικά μηνύματα». Σημείωσε την αύξηση πωλήσεων στο εξωτερικό αλλά και πως η μάρκα Κορρές έχει κατακτήσει την πρώτη θέση στην αγορά φαρμακείου.
Την ικανοποίηση της διοίκησης για τις καλές επιδόσεις στην εγχώρια αγορά εξέφρασε και ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Δ. Βιδάκης που πρόσθεσε ότι η ανάπτυξη στην ελληνική αγορά (στο α' τρίμηνο ήταν +4%) προστίθεται σ' ένα καλό α' τρίμηνο του 2015.
Το βάρος ωστόσο πέφτει στην ανάπτυξη της φίρμας στο εξωτερικό. Ο όμιλος φαίνεται να διατηρεί διπλή στρατηγική επικεντρώνοντας σε αγορές αιχμής για τη φίρμα όπως οι ΗΠΑ, η Βρετανία, η Γερμανία και η Νορβηγία, αλλά και στο άνοιγμα μιας ή δύο νέων αγορών μέσα στο 2016. Σημειώνεται ότι στο α' τρίμηνο του 2016 οι τέσσερις αγορές αιχμής παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 24% ενώ οι ΗΠΑ αποτελούν τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τον όμιλο μετά την Ελλάδα.
Πάνω από τις προσδοκίες εξελίσσεται και η ανάπτυξη στη Λατινική Αμερική, όπου η Avon λάνσαρε πέρυσι τη μάρκα.
Σημειώνεται ότι η Avon, ένας κολοσσός στην αμερικανική βιομηχανία καλλυντικών, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει με την επιβράδυνση των οικονομικών της μεγεθών, δίνει έμφαση στη συνεργασία με την Κορρές και βρίσκεται σε συνεχή αλληλεπίδραση με τον όμιλο, με σκοπό την συνεχή επιμόρφωση των στελεχών της για την καλύτερη προώθηση της ελληνικής μάρκας.