Τη διαρκώς αυξανόμενη διείσδυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιχειρεί να εκμεταλλευτεί η Coca Cola Company, προκειμένου να επικοινωνήσει το brand της στους καταναλωτές.
Αντιλαμβανόμενη τους νέους όρους που υπαγορεύει ο ψηφιακός κόσμος στην επικοινωνία, δημιούργησε ήδη από το 2014 ένα social media hub, μια ανεξάρτητη επιχειρησιακή μονάδα μέσα στους κόλπους της, η οποία φέρει τον τίτλο Consumer Interactive Center.
Η επιλογή αυτή επικέντρωσης στο συγκεκριμένο κανάλι -αν και δεν μπορεί να ποσοτικοποιηθεί- έχει νόημα σύμφωνα με τις υπεύθυνες επικοινωνίας του ομίλου, κ. Αναστασία Σιδέρη και κ. Νεκταρία Μητράκου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παράθεσαν, στην Ελλάδα σήμερα υπάρχουν 3,5 εκατομμύρια χρήστες internet, οι οποίοι καθημερινά καταναλώνουν 180 λεπτά στο internet, εκ των οποίων τα 80 αφιερώνονται στα social media. H δε διαφημιστική δαπάνη αυξάνει κατά 25% στα social media.
Σήμερα, η συγκεκριμένη μονάδα εδρεύει στην Αθήνα -κερδίζοντας αντίστοιχες μονάδες από το Μιλάνο και το Βουκουρέστι- και έχει αναλάβει τη διαδραστική επικοινωνία της εταιρίας με τους καταναλωτές και funs της. Εχει στην ευθύνη της 23 αγορές της Κεντρικής και Νοτιονατολικής Ευρώπης, ενώ από την 1η Αυγούστου θα επεκταθεί σε ακόμη τρεις (Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία), για τις οποίες σχεδιάζει και υλοποιεί συγκεκριμένες στρατηγικές επικοινωνίας. Στελεχώνεται από 25 άτομα, εκ των οποίων οι 8 βρίσκονται στην Αθήνα.
Σύμφωνα με τη νέα επικεφαλής του CIC, Ντέμη Καζάση, μέσα στους 10 τελευταίους μήνες η μονάδα έχει καταγράψει 250.000 interactions και μηνύματα (εκ των οποίων 40.000 από Ελληνες χρήστες).
Αναγνωρίζοντας τη σημασία της άμεσης και υπεύθυνης ενημέρωσης, η ομάδα προσπαθεί να απαντά στους καταναλωτές το συντομότερο δυνατόν, το οποίο είναι λιγότερο από 4 ώρες για το 70% των περιπτώσεων.