Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Skroutz: Οι οικονομικές επιδόσεις, τα σχέδια και η νέα υπηρεσία

Αύξηση τζίρου κατά 45% το 2015 παρουσίασε η εταιρία, η οποία διαθέτει ήδη δύο θυγατρικές σε Τουρκία και Μ. Βρετανία. Λανσάρει νέα υπηρεσία για παραφαρμακευτικά και καλλυντικά είδη, που υπόσχεται να διευκολύνει τον καταναλωτή.

Skroutz: Οι οικονομικές επιδόσεις, τα σχέδια και η νέα υπηρεσία

Την οργάνωση της μικρής λιανικής του Ιnternet αναβαθμίζει με μια νέα υπηρεσία η εταιρία Skroutz, η οποία αποτελεί κατά τεκμήριο μία από τις πιο επιτυχημένες στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα.

Μετά από 11 χρόνια δραστηριοποίησης, η εταιρία έχει κατοχυρώσει τη θέση της ως μια αξιόπιστη μηχανή αναζήτησης φθηνότερης τιμής, ωστόσο τον τελευταίο καιρό εισέρχεται σε μια πιο περίπλοκη διαδικασία ικανοποίησης των καταναλωτών.

Σ' αυτό το πλαίσιο και μετά από επενδύσεις σε εξειδικευμένα market places (όπως το www.jamjar.gr αλλά και το leaf by skroutz), η εταιρία θα λανσάρει μια νέα υπηρεσία, την οποία αποκαλεί ως «έξυπνο καλάθι αγορών» για κατηγορίες προϊόντων με επαναληπτικότητα στη ζήτηση.

Συγκεκριμένα, μέσω της υπηρεσίας, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα σύγκρισης τιμών ολόκληρου του καλαθιού προϊόντων που επιλέγει, συνυπολογίζοντας τη συνολική αξία των προϊόντων, τη διαθεσιμότητα, τον χρόνο παράδοσης και το κόστος των μεταφορικών, μέσα από εκατοντάδες χιλιάδες δυνατούς συνδυασμούς στα συνεργαζόμενα καταστήματα της πλατφόρμας της Skroutz. Επιπλέον, ο χρήστης μπορεί να ολοκληρώσει τη διαδικασία του checkout και της πληρωμής μέσα στην ιστοσελίδα της Skroutz, εξασφαλίζοντας αφενός ασφάλεια συναλλαγών αλλά και διευκόλυνση στις συναλλαγές.

Το έξυπνο καλάθι της Skroutz θα είναι αρχικά διαθέσιμο για παραφαρμακευτικά, καλλυντικά και βρεφικά αξεσουάρ, τομέα που αποτελεί μια δυναμική αγορά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Skroutz, το τελευταίο έτος τα 250 εγγεγραμμένα φαρμακευτικά e-shops στην πλατφόρμα της πραγματοποίησαν τζίρο της τάξης των 24 εκατ. ευρώ, όταν συνολικά η κατηγορία μέσω 11.000 φυσικών φαρμακείων εμφανίζει τζίρο της τάξης των 75 εκατ. ευρώ.

Τέλος, η προμήθεια της Skroutz για τη συγκεκριμένη υπηρεσία προς τα συνεργαζόμενα e-shops είναι 8% επί της παραγγελίας.

Η πορεία της Skroutz

Το 2015 -μια χρονιά όπου οι λιανικές πωλήσεις υποχώρησαν δραματικά-, ο κύκλος εργασιών της Skroutz ανήλθε στα 6,5 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 45% σε σχέση με το 2014, η προ φόρων κερδοφορία της άγγιξε τις 900 χιλ. ευρώ, ενώ διατήρησε μηδενικό τον δανεισμό της.

H μηνιαία επισκεψιμότητα του Skroutz ανέρχεται σε 5,6 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες, ενώ συνεργάζεται πλέον με 2.000 καταστήματα πανελλαδικά. Επιπλέον η εταιρία ελέγχει δύο θυγατρικές σε Τουρκία (που ιδρύθηκε το 2013) και σε Βρετανία, που ιδρύθηκε μόλις τον Νοέμβριο του 2015, πραγματοποιώντας επενδύσεις που συνολικά αγγίζουν τα 2 εκατ. ευρώ αθροιστικά από πόρους που προέρχονται από ίδια ανάπτυξη. Η αναζήτηση στελεχών και συνεργατών είναι η μεγάλη επενδυτική δαπάνη της Skroutz, η οποία απασχολεί σήμερα 130 συνεργάτες, προσθέτοντας μέσα στο 2015 45 νέες θέσεις εργασίας. Για το 2016, μάλιστα η εταιρία προγραμματίζει την πρόσληψη ακόμη 49 ατόμων.

Σημειώνεται ότι στο μετοχικό κεφάλαιο της Skroutz συμμετέχει με ποσοστό 50% η εισηγμένη εταιρία Dionic, η οποία ωστόσο έχει μετατραπεί σ' έναν παθητικό μέτοχο. Οι ιδρυτές της Skroutz και βασικοί μέτοχοι του υπόλοιπου 50% της εταιρίας έχουν εκφράσει σαφώς την πρόθεση αυτονόμησης και εξαγοράς επιπλέον ποσοστού από την Dionic, προκειμένου να ισχυροποιήσουν τη θέση τους στην εταιρία την οποία αναπτύσσουν.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v