Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τι απαντάει η Intralot για σύμβαση με ΟΠΑΠ

Το κόστος παροχής υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης μπορεί να προσδιοριστεί μόνο απολογιστικά, επισημαίνει η Intralot σε ανακοίνωσή της, μετά από δημοσιεύματα της ”Ελευθεροτυπίας” που αναμετέδωσε το euro2day σχετικά με το συνολικό κόστος της σύμβασης με τον ΟΠΑΠ.

Τι απαντάει η Intralot για σύμβαση με ΟΠΑΠ
Το κόστος παροχής υπηρεσιών συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης μπορεί να προσδιοριστεί μόνο απολογιστικά, επισημαίνει η Intralot σε ανακοίνωσή της, μετά από δημοσιεύματα της ”Ελευθεροτυπίας” που αναμετέδωσε το euro2day, σχετικά με το συνολικό κόστος της σύμβασης με τον ΟΠΑΠ.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η Intralot: ”Σχετικά με ερώτημα της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς - επιστολή με αριθμό πρωτοκόλλου 4455/23.10.2007 - και σύμφωνα με το άρθρο 2 της απόφασης 5/204/2000 του Δ.Σ. της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, η Εταιρεία απαντά τα εξής σχετικά με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο:

Οπως έχουμε ήδη δηλώσει και με την σχετική ανακοίνωση της 1ης Αυγούστου 2007 για τη σύμβαση με την ΟΠΑΠ Α.Ε. το συνολικό τίμημα για την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης του παιχνιδιού ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, για την διάθεση του εξοπλισμού και του λογισμικού και τη μεταφορά τεχνογνωσίας για την ανάπτυξη λογισμικού, κατά την τριετή διάρκεια της συμφωνίας, ανέρχεται σε 96,5 εκατ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ.

Tαυτόχρονα και σύμφωνα με την παραπάνω ανακοίνωση της Εταιρείας μας στην σχετική σύμβαση με την ΟΠΑΠ Α.Ε. ρυθμίζονται επίσης οι όροι και το κόστος για την παροχή από την INTRALOT υπηρεσιών συντήρησης, τεχνικής υποστήριξης και λειτουργίας για το σύνολο του εξοπλισμού (με μονομερές δικαίωμα ανανέωσης από την ΟΠΑΠ Α.Ε. για ένα επιπλέον έτος).

Τα ανωτέρω τιμήματα μπορούν να προσδιοριστούν μόνο απολογιστικά, με βάση το είδος, την ποσότητα καθώς και τον χρόνο διαθεσιμότητας του εν λόγο εξοπλισμού και θα αντικαταστήσουν υπηρεσίες που ήδη παρέχονταν στην ΟΠΑΠ από τρίτους προμηθευτές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v