CLOUDBIZ: Πρόγραμμα επιβράβευσης για τον όμιλο F.F. Group

Το FF Group Exclusive σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται σε αγορές που γίνονται στο σύνολο των αγαπημένων fashion brands του F.F. Group, ενώ τα μέλη του απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και οφέλη, κερδίζοντας μοναδικά bonus πακέτα.

CLOUDBIZ: Πρόγραμμα επιβράβευσης για τον όμιλο F.F. Group

Στη δημιουργία προγράμματος επιβράβευσης πελατών προχώρησε η CLOUDBIZ, marketing technology agency που παρέχει υπηρεσίες loyalty management, για λογαριασμό του ομίλου F.F. Group.

Με στόχο την παροχή υπηρεσιών βέλτιστης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, η CLOUDBIZ ανέλαβε την στρατηγική σχεδίαση του σχήματος F.F. Group Exclusive, την τεχνική υλοποίηση, καθώς και την καθημερινή λειτουργία και υποστήριξή του, βασισμένη στην καινοτομική πλατφόρμα Customer Intelligence.

Η πλατφόρμα Customer Intelligence της CLOUDBIZ αποτελεί μια end-to-end λύση για CRM / Loyalty απαιτήσεις, σχεδιασμένη ώστε να καλύπτει κάθε πτυχή της λειτουργίας του εκάστοτε CRM προγράμματος επιβράβευσης. Η πλατφόρμα εγγυάται την ποιοτική διαχείριση δεδομένων, την απρόσκοπτη λειτουργία, την προσαρμοστικότητα σε σύνθετες ανάγκες, εξελίσσοντας τη σχέση καταναλωτή και brand. Ήδη, εξυπηρετεί στην ελληνική αλλά και στη διεθνή αγορά περισσότερα από 25 brands και 3,5 εκατ. καταναλωτές.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το FF Group Exclusive σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται σε αγορές που γίνονται στο σύνολο των αγαπημένων fashion brands του F.F. Group. Τα μέλη του προγράμματος απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και οφέλη, κερδίζοντας μοναδικά bonus πακέτα, ενώ βιώνουν μια ξεχωριστή και ολοκληρωμένη εμπειρία shopping.

Το νέο ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιβράβευσης είναι διαθέσιμο και σε ηλεκτρονική μορφή, επιτρέποντας τη δυνατότητα online εγγραφής, συλλογής και παρακολούθησης των πόντων, μέσω του ειδικά διαμορφωμένου microsite www.ffgroupexclusive.gr αλλά και του mobile application «FF Group Exclusive».

Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της CLOUDBIZ, δήλωσε σχετικά: «Η διαρκής αναζήτηση και δημιουργία πρωτοποριακών και αποτελεσματικών προγραμμάτων επιβράβευσης που ανταποκρίνονται πλήρως στις απαιτήσεις των σύγχρονων καταναλωτών, αποτελούν κύριο άξονα της δραστηριότητάς μας. Η πολύγλωσση πλατφόρμα Customer Intelligence, ενδυναμώνει αυτήν τη δραστηριότητα της εταιρίας, καθώς πρόκειται για μια ολοκληρωτική λύση στον τομέα προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών. Η εταιρία μας ανταποκρίνεται πλήρως στα σύγχρονα δεδομένα της αγοράς, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες χάρη στην υψηλή εξειδίκευση και την άριστη τεχνογνωσία που διαθέτουμε».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v