Μια νέα αλυσίδα ξενοδοχείων μόνο για ενήλικες και «μποέμ» στυλ ξεκινά από την Ελλάδα ο δεύτερος ισχυρότερος ταξιδιωτικός όμιλος της Ευρώπης Thomas Cook. Η κίνηση του ομίλου εντάσσεται στις προσπάθειες που κάνουν αυτή την περίοδο γνωστοί τουρ οπερέιτορ αλλά και διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα που διαμορφώνονται στην παγκόσμια αγορά, με αφορμή τη μεγάλη επιτυχία που σημειώνουν εταιρείες ενοικίασης ιδιωτικών κατοικιών όπως η airbnb.
Η νέα αλυσίδα ονομάζεται «Casa Cook» και ιδρυτικό μέλος της είναι το ξενοδοχείο Casa Cook Ρόδου που βρίσκεται στα Κολύμπια, στην ανατολική πλευρά του νησιού, και απέχει 700 μ. από την παραλία της περιοχής, 6 χλμ. από τη γνωστή παραλία Τσαμπίκα και 30 χλμ. από το αεροδρόμιο.
Το ξενοδοχείο ανήκει στην οικογένεια Πλανή, εντάχθηκε στη νέα αλυσίδα με συμφωνία χρήσης του τίτλου (franchise) και θα είναι το μοναδικό που θα λειτουργήσει το 2016. Το επόμενο διάστημα αναμένεται να ανακοινωθούν οι νέες μονάδες που θα ενταχθούν στην αλυσίδα το 2016. Ο δ/ντής μάρκετινγκ του ομίλου Thomas Cook, Remo Masala, ωστόσο, απέφυγε να αναφερθεί στον αριθμό των ξενοδοχείων που θα προστεθούν το 2017 αλλά και τους προορισμούς που θα βρίσκονται.
Ο Thomas Cook ανέπτυξε τη νέα αλυσίδα με μια ομάδα συμβούλων από τον χώρο του premium lifestyle. Η ιδέα αναπτύχθηκε από τον Michael Schickinger των Lambs & Lions σε συνεργασία με τη διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων Annabell Kutucu και την αρχιτέκτονα Vana Pernari.
«Θέλαμε για το Casa Cook να αξιοποιήσουμε τις τρέχουσες τάσεις στον αστικό πολιτισμό -εστιάζοντας στη δεξιοτεχνία, στον εκλεκτικό σχεδιασμό και στην ευημερία- και να το φέρουμε στην παραλία με ένα μποέμ στυλ και προσιτή τιμή», εξήγησε ο Remo Masala.
Το πρώτο ξενοδοχείο της νέας αλυσίδας αποτελείται από 90 δωμάτια και δύο σουίτες, κατανεμημένα σε μικρά λευκά κτίρια που πλαισιώνονται από πλούσια βλάστηση, ξύλινες γέφυρες και πισίνες.
Για να διαμορφωθεί ένα χαλαρό περιβάλλον που θα παραπέμπει σε «διαμονή με φίλους», οι σχεδιαστές επέλεξαν να διακοσμήσουν τους εσωτερικούς χώρους με vintage έπιπλα, χειροποίητα κομμάτια ενώ ξύλινες επιφάνειες, καμβάδες και πολύχρωμες εκτυπώσεις επιστρατεύτηκαν για να διαμορφώσουν το μποέμ στυλ του ξενοδοχείου που ο Thomas Cook χαρακτηρίζει "Boho Chic".
Η προσπάθεια για «χαλαρή» ατμόσφαιρα και στους εξωτερικούς χώρους «γέννησε» πυκνή βλάστηση γύρω από τα κτίρια, ξύλινα γεφυράκια, ποδήλατα και αιώρες δίπλα στις πισίνες. Τα καθιστικά, τα εστιατόρια και μπαρ βρίσκονται στο κέντρο της μονάδας, λειτουργούν από το πρωί μέχρι το βράδυ και συνεισφέρουν στη χαλαρή ατμόσφαιρα με τα κοινόχρηστα τραπέζια τους.
Τα 90 δωμάτια χωρίζονται σε πέντε κατηγορίες και είναι κατανεμημένα σε ανεξάρτητα κτίρια, καθένα από τα οποία διαθέτει κοινόχρηστη πισίνα. Είναι εξοπλισμένα με υψηλής ποιότητας στρώματα, κλιματισμό, μίνι μπαρ και δωρεάν Wi-Fi. Κάποια διαθέτουν και τζακούζι. Οι τιμές, σύμφωνα με τους υπεύθυνους του Thomas Cook, ξεκινούν από 100 ευρώ με πρωινό.
Οι πελάτες θα έχουν στη διάθεσή τους βραδιές κινηματογράφου και μουσικές επιλογές ενώ θα μπορούν να κάνουν και υπαίθρια γιόγκα.
Εκτός από το Casa Cook Ρόδου, ο Thomas Cook διαθέτει στην Ελλάδα άλλα 49 ξενοδοχεία τα οποία είναι ενταγμένα στα υπόλοιπα πέντε ξενοδοχειακά brand του ομίλου.
O Thomas Cook ξεκίνησε τη διεθνή του παρουσία το 1841 και σήμερα είναι ο δεύτερος ισχυρότερος ταξιδιωτικός όμιλος της Ευρώπης. Οι μετοχές του είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου και στην οικονομική χρήση που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο κατέγραψε πωλήσεις 9,6 δισ. ευρώ, διακινώντας περισσότερους από 20 εκατ. τουρίστες. Έχει παρουσία σε 15 χώρες και απασχολεί 21.813 εργαζόμενους.