Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ελληνική εταιρεία άνοιξε το πρώτο Forever 21 στη Βουλγαρία

Ξεδιπλώνει το πλάνο ανάπτυξης της αλυσίδας ένδυσης Forever 21, η ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Tener Management Europe, η οποία έχει αναλάβει το master franchise για Ελλάδα και οκτώ ακόμη ευρωπαϊκές αγορές.

Ελληνική εταιρεία άνοιξε το πρώτο Forever 21 στη Βουλγαρία

Με το πρώτο κατάστημα στη Σόφια και ένα δεύτερο να ετοιμάζεται στο Βουκουρέστι ενεργοποιείται η αμερικανική αλυσίδα ένδυσης Forever 21 στη ΝΑ Ευρώπη, μέσω του master franchisee της, την εταιρία Tener Management Europe, ελληνικών συμφερόντων.

Υπενθυμίζεται πως η εταιρία Tener, όπως έχει γράψει το Εuro2day.gr, έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης της αλυσίδας τόσο για την Ελλάδα όσο και για οκτώ ευρωπαϊκές αγορές (Πολωνία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Τσεχία, Σλοβακία, Ουγγαρία, Ελβετία και Πορτογαλία). Η συνεργασία αποτελεί μάλιστα τη μοναδική που έχει συνάψει η αμερικανική αλυσίδα, καθώς επεκτείνεται αυτόνομα στην υπόλοιπη Ευρώπη αλλά και στην 'Απω Ανατολή.

Αν και ακόμη δεν έχει γίνει γνωστός ο σχεδιασμός της Tener όσον αφορά στην επίσημη εμπορική δραστηριοποίηση της αμερικανικής αλυσίδας στην Ελλάδα, εν τούτοις πραγματοποίησε το πρώτο της βήμα στις 2 Απριλίου με τα εγκαίνια καταστήματος στη Βουλγαρία.

Ειδικότερα, το πρώτο σημείο της Forever 21 δημιουργήθηκε εντός του εμπορικού κέντρου Paradise Center που εδράζεται στο κέντρο της Σόφιας. Η εταιρία επίσης έχει ήδη συνάψει συμβόλαιο μίσθωσης καταστήματος, εμβαδού 1.600 τ.μ., στο υπό κατασκευή εμπορικό κέντρο ParkLake στο Βουκουρέστι. Σύμφωνα με πληροφορίες, το συγκεκριμένο mall -το οποίο αναπτύσσεται από τη Sonae Sierra- αναμένεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2016, και συγκεντρώνει ήδη ως μισθωτές τους βασικούς ανταγωνιστές της αμερικανικής αλυσίδας, όμιλο Inditex και H&M.

Όσον αφορά τη Forever 21, η απόβασή της στην Ευρώπη πραγματοποιήθηκε στις αρχές του 2011, με ένα κατάστημα στη Βρετανία. Η αλυσίδα για τα επόμενα χρόνια κινήθηκε προετοιμάζοντας το κέντρο logistics της στην Ολλανδία και στις αρχές του 2015 ανακοίνωσε την πρόθεσή της να δημιουργήσει 50 τουλάχιστον νέα σημεία πώλησης σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές (Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία κ.α.), εντός της τριετίας.

Στο μεταξύ, η εταιρία συνεχίζει να αναπτύσσεται σε ΗΠΑ, Καναδά, Ιαπωνία και Κορέα, διαχειριζόμενη περίπου 700 καταστήματα και απασχολώντας 30.000 υπαλλήλους.

Η εμπορική της πρόταση συστήθηκε στο καταναλωτικό κοινό το 1984 από τον Κορεάτη Do Won (Don) Chang στο Λος Άντζελες, το οποίο αποτελεί τη σημερινή έδρα του ομίλου. Η αλυσίδα, η οποία εξειδικεύεται στη νεανική προσιτή μόδα για άνδρες και γυναίκες, κατατάσσεται ως 95η στη λίστα του Forbes με τις μεγαλύτερες αμερικανικές εταιρίες.

Το 2014, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο κύκλος εργασιών της ήταν αυξημένος κατά 14,3% στα 4,4 δισ. δολάρια. Σημειώνεται πως η εταιρία δεν είναι εισηγμένη -σε αντίθεση με τους βασικούς της ανταγωνιστές- και πως με βάση τις ανακοινώσεις, στις αρχές του 2015 στοχεύει να διπλασιάσει σχεδόν τις πωλήσεις της στην τριετία, αγγίζοντας κύκλο εργασιών της τάξης των 8 δισ. δολαρίων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v