Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς επηρέασαν τη Folli Follie οι ισοτιμίες

Παραμένει θετικός ο όμιλος για την ανάπτυξή του στην κινεζική αγορά, ενώ δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της online παρουσίας του. Βελτίωση περιθωρίων κέρδους στο δ' τρίμηνο του 2015. Η επίδραση των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Πώς επηρέασαν τη Folli Follie οι ισοτιμίες

Το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ πωλήσεων έσπασε στη χρήση του 2015 ο όμιλος Folli Follie, υποβοηθούμενος και από την ισχυρή επίδραση της ισοτιμίας ευρώ-δολαρίου.

Ειδικότερα, ο όμιλος εμφάνισε ενοποιημένες πωλήσεις της τάξης του 1,193 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 19,5%, αν και η απολύτως συγκρίσιμη αύξηση πωλήσεων είναι 5,2% (βάση των ισοτιμιών του 2014). Στον αντίποδα ωστόσο η επίδραση της συναλλαγματικής ισοτιμίας υπήρξε επιβαρυντική στην απεικόνιση τόσο των αποθεμάτων όσο και των απαιτήσεων του ομίλου.

Σύμφωνα πάντως με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου κ. Τζ. Κουτσολιούτσο -κατά την τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα χρήσης-, το 2015 υπήρξε χρονιά ανάπτυξης για το σύνολο των δραστηριοτήτων του ομίλου, με αποκορύφωμα το δ' τρίμηνο, όπου σημειώθηκε σημαντική βελτίωση και των περιθωρίων κέρδους του ομίλου.

Ο κ. Κουτσολιούτσος εμφανίστηκε θετικός όσον αφορά στη δραστηριότητα στην Κίνα, όπου διατηρεί δίκτυο 258 σημείων για τα δίκτυα της Folli Follie και της Links of London, εκτιμώντας ότι παρά την επιβράδυνση της κινεζικής οικονομίας, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης για τον όμιλο. Οι στόχοι για τη συγκεκριμένη αγορά είναι η μετεγκατάσταση καταστημάτων (σε σημεία προβολής αλλά με καλύτερα μισθώματα) και η συνέχιση των επεκτάσεων μέσω συμβάσεων franchise.

Για το 2016, ο όμιλος διατηρεί θετικές εκτιμήσεις και για την πορεία της ελληνικής αγοράς, εκτιμώντας ότι θα συνεχίσει να κερδίζει μερίδια αγοράς. Ο κ. Κουτσολιούτσος εστίασε τόσο στη συνεισφορά των πολυκαταστημάτων του ομίλου, όσο και στον τομέα επιλεκτικής διανομής καλλυντικών, ο οποίος ενισχύθηκε τελευταία με τις φίρμες Shiseido και Max Factor, καθιστώντας τον όμιλο τον δεύτερο σε μερίδια αγοράς στην Ελλάδα. Αναφέρθηκε επίσης στη θετική επίδραση από το αναμενόμενο τουριστικό ρεύμα για το 2016.

Ο όμιλος επενδύει δε στην πολυκαναλική του παρουσία, δίνοντας έμφαση στην on line παρουσία του. Σύμφωνα με τον κ. Κουτσολιούτσο, σήμερα το 10% των πωλήσεων του ομίλου γίνεται online, ποσοστό που επιδιώκει να φθάσει στο 30%. Σ' αυτό το πλαίσιο, ο όμιλος προχωρά σε επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ το 2016, μεγάλο μέρος των οποίων θα κατευθυνθεί στην ενίσχυση των ηλεκτρονικών πλατφορμών του.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v