Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέα είσοδος στην αγορά καλλυντικών

Νέα είσοδος στην αγορά καλλυντικών αλλά και νέα δραστηριότητα για την εταιρία Trade Status, συμφερόντων της Λήδας Φουρλή, αποτελεί η εγκατάσταση της φίρμας 3INA στο The Mall Athens.

Νέα είσοδος στην αγορά καλλυντικών

Το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά πραγματοποιεί η νέα φίρμα καλλυντικών και μακιγιάζ 3INA (προφέρεται Μina) με το πρώτο της κατάστημα, το οποίο εγκαινιάστηκε στο The Mall Athens.

Την ευθύνη ανάπτυξής της στην Ελλάδα έχει αναλάβει η εταιρία Trade Status, η οποία ελέγχεται από την κα Λήδα Φoυρλή, μέτοχο και στέλεχος διοίκησης του γνωστού εμπορικού ομίλου, και η οποία πέραν της 3INA έχει την αντιπροσωπεία ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας παιδικής ένδυσης DPAM σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σε ό,τι αφορά, στη νέα δραστηριότητα, το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά έγινε σχεδόν ταυτόχρονα με το Λονδίνο, όπου οι ιδρυτές της 3IMA δημιούργησαν το πρώτο ομώνυμο κατάστημα μόλις στα τέλη Φεβρουαρίου.

Οι ιδρυτές της φίρμας -η οποία ήδη διαθέτει 450 προϊόντα σε έξι κατηγορίες μακιγιάζ- είναι ο Pablo Rivera και ο Mark Eve, πρώην στελέχη της βρετανικής εταιρίας ένδυσης New Look, την οποία σημειώνεται ότι έως πρότινος ανέπτυσσε σε Βουλγαρία και Ρουμανία ο όμιλος Φουρλή. Αν και οι εμπορικές σχέσεις των δύο πλευρών διεκόπησαν το 2015, καθώς ο όμιλος έληξε τη συνεργασία του με τη New Look, εν τούτοις το νέο λιανικό concept προσέλκυσε το ενδιαφέρον της κυρίας Λ. Φoυρλή

Σημειώνεται ότι το σχέδιο της Trade Status είναι η δημιουργία ακόμη 2-3 καταστημάτων 3INA εντός του 2016 στην ελληνική αγορά, ενώ σε μεσοπρόθεσμη βάση αναμένεται η ανάπτυξη της φίρμας σε Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, αγορές στις οποίες η ελληνική εταιρία έχει λάβει το master franchise.

Σημειώνεται ότι οι Rivera και Eve έχουν από κοινού ιδρύσει το 2012 την εταιρία Global Retail Partners, η οποία εδράζεται στη Βρετανία και παρέχει συμβουλευτικές και επενδυτικές υπηρεσίες σε μεγάλα διεθνή brands. Το νέο τους εγχείρημα -σύμφωνα με δηλώσεις τους στα διεθνή μέσα- αποτελεί το ανάλογο των fast-moving αλυσίδων μόδας, αλλά στον χώρο των καλλυντικών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v