Με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12% στο δ' τρίμηνο της χρήσης του 2015 -η οποία ωστόσο υπολείπεται του μέσου ρυθμού ανάπτυξης των υπολοίπων εννέα μηνών- τερμάτισε τη χρήση της η ελληνική θυγατρική του ομίλου H&M στην Ελλάδα.
Ειδικότερα, στο δ' τρίμηνο της χρήσης η αλυσίδα που ελέγχει 32 σημεία στην Ελλάδα εμφάνισε πωλήσεις της τάξης των 47,5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η χρήση της αλυσίδας λήγει στις 30 Νοεμβρίου, οπότε η συγκεκριμένη επίδοση δεν συμπεριλαμβάνει τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου, του παραδοσιακά ισχυρού εμπορικού μήνα. Σημειώνεται επίσης ότι κατά τα τέλη Νοεμβρίου 2015, η αλυσίδα πραγματοποίησε τη μετακίνηση ενός καταστήματος στην Ερμού, λειτουργώντας πλέον σε μεγαλύτερο εμβαδόν αλλά και πιο προβεβλημένο σημείο.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του CEO του ομίλου H&M, Καρλ Γιόχαν Πέρσον, κατά την πρόσφατη τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών, το δ' τρίμηνο της χρήσης διεθνώς παρουσίασε επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων, αφενός, εξαιτίας του καλού καιρού που επικράτησε στο βόρειο ημισφαίριο και αφετέρου, λόγω των συναλλαγματικών ισοτιμιών που «ροκάνισαν» τις επιδόσεις της αλυσίδας. Στα θετικά σημεία της περιόδου ωστόσο προσμετράται η προσθήκη πωλήσεων από το launching της συλλογής που δημιούργησε ο όμιλος σε συνεργασία με τον οίκο Balmain, η οποία σύμφωνα με δηλώσεις στελέχους του ομίλου στο Bloomeberg, υπήρξε «η πιο πετυχημένη συνεργασία του ομίλου έως σήμερα».
Σε επίπεδο έτους (1 Δεκεμβρίου 2014-30 Νοεμβρίου 2015), η αλυσίδα H&M στην Ελλάδα εμφάνισε συνολικές πωλήσεις της τάξης των 176 εκατ. ευρώ (ή 1,637 δισ. σουηδικές κορόνες), αυξημένες έναντι των 142,6 εκατ. ευρώ (1,327 δισ. σουηδικές κορόνες) των πωλήσεων της προηγούμενης οικονομικής χρήσης. Η αύξηση μεταφράζεται σε 23% σε σουηδικές κορόνες και 19% σε ευρώ.
Στον σχεδιασμό της αλυσίδας για το 2016 περιλαμβάνεται το άνοιγμα ενός ακόμη σημείου στην Κόρινθο, το λανσάρισμα του e-shop της σουηδικής αλυσίδας στην ελληνική αγορά, αλλά και η ίδρυση θυγατρικής στην Κύπρο, η οποία θα ελέγχεται από την ελληνική θυγατρική.