"To ΟΤΕ Ηistory ξεκίνησε πριν από ενάμιση χρόνο και δεν το κάναμε για να βγάλουμε χρήματα. Πιστεύουμε ότι η τηλεόραση πρέπει να έχει εκπαιδευτικό και πολιτιστικό ρόλο».
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου OΤΕ, κ. Μ. Τσαμάζ, παρουσίασε σήμερα το νέο κανάλι OTE Ηistory και μίλησε για «ένα προσωπικό στοίχημα της διοικητικής ομάδας», όπως ανέφερε, που κάνει ντεμπούτο την ερχόμενη Παρασκευή. «Εχουμε ήδη κάνει συμφωνίες με διεθνή δίκτυα όπως το National Geographic, το Discovery, το BBC, ενώ η πρώτη δική μας εκπομπή θα είναι η εκπομπή από το Α έως το Ω, με αναφορές σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας».
Για την παρουσία της αμερικανικής Netflix ο επικεφαλής του OΤΕ υποστήριξε πως δεν επηρεάζει τα σχέδια ανάπτυξης του OΤΕ TV. Για τον εγχώριο ανταγωνισμό, ο κ. Τσαμάζ ήταν ιδιαίτερα καυστικός υποστηρίζοντας πως πρέπει και αυτοί να επενδύσουν και όχι να περιμένουν τον ΟΤΕ και στη συνέχεια ζητούν δήθεν ρύθμιση της εκάστοτε αγοράς. Για τη ρύθμιση στα καρτοκινητά π.χ. ζητούν ρύθμιση για να ανεβάσουν τις τιμές. "Αντί να ζητούν ρύθμιση της συνδρομητικής, ας αγόραζαν τη Nova", είπε.
Ο κ. Τσαμάζ αναφέρθηκε και στις επιδόσεις του OΤΕ ΤV, o οποίος έχει φθάσει αισίως πάνω από 446 χιλ. συνδρομητές, όταν το λανσάρισμά του είχε ξεκινήσει με 50 χιλ. συνδρομητές. "Η αύξηση τα τελευταία τρία χρόνια αντιστοιχεί σε 100 χιλ. συνδρομητές τον χρόνο, τάση η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια αλλά όχι με αυτούς τους ρυθμούς, δεδομένου ότι ήδη η αγορά έχει ωριμάσει αρκετά", ανέφερε ο κ. Τσαμάζ, προσθέτοντας ότι θα φανεί πιθανότατα την επόμενη χρονιά πόσο ψηλά θα φθάσουν οι αριθμοί. Oι επενδύσεις που έχει υλοποιήσει ο όμιλος για τον συγκεκριμένο τομέα δραστηριότητας είναι πολύ υψηλές, όπως ανέφερε ο επικεφαλής του ομίλου και εντός των στόχων που είχε θέσει η διοίκηση. Στην προοπτική δημιουργίας και άλλων αντίστοιχων θεματικών καναλιών, η διοίκηση απάντησε ότι θα πρέπει να φανούν τα πρώτα αποτελέσματα του OTE Ηistory, ώστε να ληφθούν στην επόμενη διετία οι όποιες αποφάσεις.
Τα τελευταία δύο χρόνια ο OΤΕ TV έδωσε έμφαση στο περιεχόμενο, αναμεταδίδοντας -ενδεικτικά- 8.000 ώρες αθλητικών δραστηριοτήτων και στηρίζοντας ελληνικές παραγωγές. Το 2016, πέραν του ότι ο όμιλος θα συνεχίσει τις επενδύσεις, εξασφαλίζοντας παράλληλα συνεργασίες με μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο, θα είναι η χρονιά βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη: Οι νέες υπηρεσίες θα βασίζονται πάνω σε πρωτοποριακές τεχνολογίες, μέσω της νέας υβριδικής πλατφόρμας (με υπηρεσίες replay TV, υπηρεσίες video on demand, εγγραφή προγραμμάτων σε σκληρό δίσκο, περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας κ.α.). Οι υπηρεσίες αυτές θα είναι διαθέσιμες με το internet κάθε παρόχου, ενώ από 1η Φεβρουαρίου τα καταστήματα θα διαθέτουν τον νέο αποκωδικοποιητή.
Οσο για το σχέδιο της κυβέρνησης για την επιβολή τέλους στους υπολογιστές και τα tablet ως αντιστάθμισμα για τα πνευματικά δικαιώματα που χάνονται απο την ηλεκτρονική «πειρατεία», ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι φόρος σε μέσα που προάγουν την ενημέρωση και την επιμόρφωση σίγουρα δεν βοηθάει, ωστόσο "πρέπει να περιμένουμε να δούμε τις τελικές αποφάσεις".