Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Jumbo: Αύξηση 37,36% των καθαρών κερδών

Αύξηση 37,36% σημείωσαν τα κέρδη μετά από φόρους της εταιρίας Jumbo για τη χρήση 2006-2007. Επίσης, μέρισμα 32 λεπτών ανά μετοχή, αυξημένο κατά 39% σε σχέση με πέρυσι θα προτείνει για φέτος η διοίκηση της Jumbo στη Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2007.

Jumbo: Αύξηση 37,36% των καθαρών κερδών
Αύξηση 37,36% σημείωσαν τα κέρδη μετά από φόρους της εταιρίας Jumbo για τη χρήση 2006-2007. Επίσης, μέρισμα 32 λεπτών ανά μετοχή, αυξημένο κατά 39% σε σχέση με πέρυσι θα προτείνει για φέτος η διοίκηση της Jumbo στη Γενική Συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου 2007.

Οπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η εντυπωσιακή αύξηση της παραγωγικότητας και της αποτελεσματικότητας του δικτύου των καταστημάτων JUMBO είναι το κορυφαίο στοιχείο που αναδεικνύει ο δημοσιευμένος ισολογισμός της ετήσιας χρήσης.

Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 21,83% στα 342,7 εκ. ευρώ παρά το γεγονός ότι ο αριθμός των καταστημάτων κατά τη διάρκεια του έτους αρχικά μειώθηκε κατά 4 και κατόπιν δημιουργήθηκε 1 υπερκατάστημα (το πρώτο μητροπολιτικό κατάστημα στο Λιμάνι του Πειραιά) που εκφράζει την σύγχρονη Jumbo αντίληψη εξυπηρέτησης του καταναλωτικού κοινού.

Παρά την ανατίμηση του κινεζικού γουάν και των κινέζικων επιτοκίων, το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε, για μια ακόμα χρονιά, κατά 60 μονάδες βάσης στο 53,2%.

Ανάλογη βελτίωση παρατηρείται στα μικτά αποτελέσματα και στα προ φόρων κέρδη (+32,1%) αύξηση η οποία ενισχύθηκε και από τους χαμηλότερους φορολογικούς συντελεστές στα μετά από φόρους κέρδη (+37,36%).

Πολύ ικανοποιητικό είναι το τελικό αποτέλεσμα σε επίπεδο EBITDA το οποίο εμφανίζει σταθερή άνοδο καθ’ όλη την διάρκεια της χρήσης (+29,45%). Τα περιθώρια καθαρής κερδοφορίας (19,8%) ενισχύθηκαν για μια ακόμη χρήση παρά την ένταση του ανταγωνισμού και της αντίστοιχης δραματικής μείωσης των κινέζικων επιδοτήσεων προς τους εξαγωγείς.

Στις 30 Ιουνίου λειτουργούσαν 39 καταστήματα JUMBO από τα οποία τα 16 βρίσκονται στην περιοχή της Αττικής, τα 21 στην Ελληνική περιφέρεια και τα 2 στην Κύπρο.

Ταυτόχρονα η εταιρεία συνέχισε την προετοιμασία για το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στην Βουλγαρία επενδύοντας στην στελέχωση του και στην εκπαίδευση του προσωπικού. Το κατάστημα στην Σόφια αναμένεται να λειτουργήσει τον Δεκέμβριο του 2007.

Κύκλοι προσκείμενοι στη διοίκηση σχολιάζοντας την πορεία των μεγεθών του Ομίλου επεσήμαναν ότι η σύγχρονη αντίληψη στο λιανικό εμπόριο παγκοσμίως επικεντρώνεται στην βελτίωση όλων των επιμέρους δεικτών με στόχο να αυξηθεί η παραγωγικότητα όχι μόνο από την είσοδο νέων σημείων πώλησης στο δίκτυο αλλά και από το ήδη υφιστάμενο δίκτυο καταστημάτων.

Οι μέτοχοι - συνεταίροι οφείλουν να γνωρίζουν ότι ο Όμιλος ελέγχθηκε φορολογικά για τις οικονομικές χρήσεις 2004, 2005 και 2006 και τα φετινά αποτελέσματα χρήσεως περιλαμβάνουν φόρους και προσαυξήσεις ύψους 234 χιλ. ευρώ που προέκυψε ποσό ιδιαιτέρως μικρό συγκρινόμενο με τον κύκλο εργασιών.

Παρά την αναστάτωση που προκλήθηκε από τις φωτιές και τις πρόωρες εκλογές οι δυο πρώτοι μήνες του πρώτου τριμήνου της νέας οικονομικής χρήσης Ιούλιος 2007- Ιούνιος 2008 κινήθηκαν με ρυθμούς υψηλότερους από τις προσδοκίες της διοίκησης για το σύνολο του έτους.

Οι αντιδράσεις των αναλυτών

”Συναρπαστικά” χαρακτηρίζει τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους της Jumbo η HSBC σε flash note της με αφορμή την ανακοίνωσή τους. Όπως αναφέρει η χρηματιστηριακή, η εταιρία διατηρεί το ισχυρό momentum των πωλήσεων και ενδυναμώνει περαιτέρω τη θέση της ως ηγέτης του κλάδου. Η Jumbo παραμένει καινοτόμος, διαρκώς επεκτείνοντας την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων της, κεφαλαιοποιώντας την αναγνωρισιμότητά της, την τεχνογνωσία της. Κατά την εκτίμησή της το κλειδί πίσω από την επιτυχία της Jumbo βρίσκεται στην επιλογή να στραφεί σε προϊόντα προστιθέμενης αξίας που δεν έχουν σχέση με παιχνίδια. Η τιμή στόχος είναι στα 26 ευρώ και η σύσταση overweight.

Ευθυγραμμίστηκαν με τις εκτιμήσεις τα αποτελέσματα της Jumbo, αναφέρει η Marfin Analysis στο πρωινό της report, η οποία διατηρεί τη θετική της άποψη για την εταιρία, ενώ προχωρά σε πτωτική αναθεώρηση των κερδών ανά μετοχή κατά 2%.

Η Proton αναφέρει ότι τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν χαμηλότερα των προσδοκιών κυρίως λόγω χαμηλότερων των εκτιμήσεων, πωλήσεων των καταστημάτων στην Αθήνα. Ωστόσο, η χρηματιστηριακή εκτιμά ότι η επίδραση θα είναι προσωρινή, καθώς σύμφωνα με τη διοίκηση, το πρώτο δίμηνο της σαιζόν 2007-8 κυμαίνεται υψηλότερα των προβλέψεωνγια ανάπτυξη 12-15%.

H P&K - Εθνική τονίζει ότι τα αποτελέσματα τριμήνου της Jumbo διαμορφώθηκαν οριακά χαμηλότερα των προσδοκιών λόγω χαμηλότερων πωλήσεων (μετά από ένα δυνατό Q4 το 2006) και υψηλότερων διοικητικών και χρηματοοικονομικών δαπανών.



ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v