Η Εθνική Τράπεζα ανακοινώνει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία μεταφοράς των καταθέσεων της πελατείας της Συνεταιριστικής Τράπεζας Πελοποννήσου και από την Πέμπτη 24/12/2015 άρχισε η εξυπηρέτησή τους από το δίκτυο της Εθνικής.
Για την άμεση και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών και τη διευκόλυνση των συναλλαγών τους η Εθνική Τράπεζα ενημερώνει ότι η προσέλευσή τους στο δίκτυο των καταστημάτων δεν είναι καταρχήν απαραίτητη και μπορεί να γίνεται ανάλογα με την αναγκαιότητα χρήσης του λογαριασμού τους.
Ειδικότερα σημειώνονται τα εξής:
• Οι λογαριασμοί πρώτης ζήτησης (ταμιευτηρίου, τρεχούμενοι, όψεως) μεταφέρονται σε λογαριασμούς ίδιας μορφής.
• Τα υπόλοιπα των προθεσμιακών λογαριασμών μεταφέρονται σε λογαριασμούς πρώτης ζήτησης, ανάλογα με την κατηγορία του δικαιούχου τους (ταμιευτηρίου για τα φυσικά πρόσωπα, όψεως για τα νομικά πρόσωπα).
• Κατά την πρώτη επίσκεψη δικαιούχου λογαριασμού σε οποιοδήποτε κατάστημα της Εθνικής, για την ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτησή του, πρέπει να προσκομίσει τον αριθμό λογαριασμού που τηρούσε στη Συνεταιριστική Τράπεζα Πελοποννήσου.
• Οι πελάτες-νομικά πρόσωπα πρέπει να προσκομίσουν το συντομότερο δυνατό τα προβλεπόμενα νομιμοποιητικά έγγραφα, προκειμένου να είναι δυνατή η κίνηση των λογαριασμών τους. Σε περίπτωση που είναι και πελάτες της Εθνικής Τράπεζας και έχουν ενεργή νομιμοποίηση των εκπροσώπων τους ή έχουν προσκομίσει τα απαιτούμενα νομιμοποιητικά έγγραφα, δεν χρειάζεται να προχωρήσουν σε περαιτέρω ενέργειες για τη νομιμοποίησή τους.
Όπως σημειώνει η Εθνική, τα στελέχη και το προσωπικό των μονάδων της είναι στη διάθεση και των συγκεκριμένων πελατών, προκειμένου να εξυπηρετήσουν με προθυμία και να διευκολύνουν την απρόσκοπτη και χωρίς προβλήματα διενέργεια των συναλλαγών.