Μια εντυπωσιακή χρονιά από άποψη οικονομικών επιδόσεων ετοιμάζεται να ολοκληρώσει το 2015 η αμιγώς ελληνική εταιρία παραγωγής δερμοκαλλυντικών και ειδών προσωπικής φροντίδας Frezyderm, όπου παρά τις συνθήκες στην ελληνική αγορά κατάφερε να καρπωθεί μερίδια.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας κ. Γιάννη Αναστασίου, η φαρμακευτική αγορά στο σύνολό της παρουσιάζει ανθεκτικότητα, τρέχοντας με ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 2,6% το 2015.
Η πορεία ωστόσο της Frezyderm στο σύνολο όσο και ανά κατηγορία προϊόντων υπερβαίνει κατά πολύ το μέγεθος αυτό. Στο εννεάμηνο του 2015 η εταιρία κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξης του 7,67% αγγίζοντας τα 26 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά προ φόρων κέρδη άγγιξαν τα 2,6 εκατ.ευρώ, αυξημένα κατά 80,8%. Τα EBITDA αυξήθηκαν κατά 49%.
Το σύνολο του 2015 αναμένεται να κλείσει με πωλήσεις στα 32,5 εκατ. ευρώ, συνεχίζοντας ένα σερί θετικών επιδόσεων από το 2012 έως σήμερα. Ειδικότερα, στην τριετία 2012-2014 η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει σημαντική άνοδο στον κύκλο εργασιών κατά 20% αγγίζοντας τα 29,7 εκατ. ευρώ, ενώ διπλασίασε τα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν στο 1.439.493 στο τέλος του 2014. Μέσα σ' αυτό το διάστημα η εταιρία κατάφερε να μειώσει επίσης τον δανεισμό της, φθάνοντας σήμερα αυτός να ανέρχεται στο 6,1% επί του κύκλου εργασιών της.
Πέρα από τις οικονομικές επιδόσεις, η εταιρία παρουσιάζει εντυπωσιακή ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου προϊόντων, τα οποία αναπτύσσονται από το δικό της τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης και παράγονται στο ιδιόκτητο εργοστάσιό της στη Μεταμόρφωση. «Η εταιρία ιδρύθηκε πριν 30 χρόνια και διέθετε αρχικά 3 προϊόντα στην αγορά ενώ απασχολούσε 3 εργαζομένους. Σήμερα παράγει 202 κωδικούς καινοτόμων δερμοκαλλυντικών και απασχολεί 180 ανθρώπους», ανάφερε ο κ. Αναστασίου κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης.
Σήμερα η εταιρία διαθέτει πλήρη σειρά καλλυντικών (ενυδάτωση και αντιγήρανση), όπου το μερίδιό της αγγίζει το 10,6% στα καλλυντικά φαρμακείου, ολοκληρωμένη σειρά αντιηλιακών, φροντίδας μαλλιών, ειδική σειρά για την αντιμετώπιση της ακμής, της ψωρίασης αλλά και ειδικές σειρές περιποίησης βρεφών και παιδιών, ενώ διαθέτει σημαντικό μερίδιο στην αγορά βιολογικού βρεφικού γάλακτος (όπου κατέχει μερίδιο αγοράς της τάξης του 18,3%).
Η εταιρία εξάγει ήδη σε 23 χώρες το 7,5% του κύκλου εργασιών της ενώ διαθέτει και συνεργασίες για την παραγωγή private label προϊόντων και εισέρχεται σε μια νέα φάση ανάπτυξης επιχειρώντας να αναπτύξει περαιτέρω τις εξαγωγές της. 'Ηδη ίδρυσε θυγατρική στη Βρετανία, η οποία αναμένεται να ενεργοποιηθεί τον Φεβρουάριο του 2016, με σκοπό να αναλάβει τη διείσδυση τόσο στην τοπική αγορά όσο και τον συντονισμό της διεθνούς επέκτασής της.
Η εταιρία εντάχθηκε προσφάτως στο διεθνές δίκτυο της Endeavor, γεγονός που εκτός από αναγνώριση της εταιρικής της δυναμικής αναμένεται να δημιουργήσει ευκαιρίες δικτύωσης και ανάπτυξης χρήσιμων συνεργιών για την ελληνική εταιρία.
Σύμφωνα με το πλάνο ανάπτυξης για την προσεχή τριετία, η εταιρία αναμένει αύξηση πωλήσεων κατά 27,7% στα 41,5 εκατ. ευρώ το 2018, υποστηρίζοντας τόσο τις πωλήσεις στην εγχώρια αγορά όσο και την ανάπτυξη των εξαγωγών της.