Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΑΒΑΞ: Εργο για ΟΣΕ, ύψους 48 εκατ. ευρώ

Την υπογραφή της Σύμβασης για την κατασκευή του έργου ”Κατασκευή Ηλεκτροκίνησης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής στο Τμήμα Σ.Κ.Α. - Κιάτο (Α.Δ.466)”, συνολικής αξίας 48 εκατ. ευρώ, γνωστοποίησε η J&P-ΑΒΑΞ.

ΑΒΑΞ: Εργο για ΟΣΕ, ύψους 48 εκατ. ευρώ
Την υπογραφή της Σύμβασης για την κατασκευή του έργου ”Κατασκευή Ηλεκτροκίνησης της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής στο Τμήμα Σ.Κ.Α. - Κιάτο (Α.Δ.466)”, συνολικής αξίας 48 εκατ. ευρώ, γνωστοποίησε η J&P-ΑΒΑΞ.

Η σύμβαση υπεγράφη στις 29/8/2007 μεταξύ της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. και της κοινοπραξίας ”ALSTOM TRANSPORT S.A. - J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε.” στην οποία η J&P-ΑΒΑΞ Α.Ε. μετέχει με ποσοστό 25%.

H Σιδηροδρομική Γραμμή του τμήματος Σ.Κ.Α. - Κιάτο θα ηλεκτροκινηθεί με σύστημα εναέριας γραμμής επαφής τελευταίας τεχνολογίας με 25KV- 50Hz, για ταχύτητες λειτουργίας 200 km/h. Οι εργασίες αφορούν στην ηλεκτροκίνηση της ανοικτής γραμμής και των Σιδηροδρομικών Σταθμών μεταξύ χ.θ. 20+620 (Αθήνα - Κιάτο) και χ.θ. 123+911 (έξοδος Σ.Σ. Κιάτου), συνολικού μήκους περίπου 229,3 km, (16,1 km δευτερευόντων γραμμών και 213,2 km ανοικτής σιδηροδρομικής γραμμής) και της μονής σιδηροδρομικής γραμμής στο ΣΚΑ μεταξύ χ.θ. 0+00 (ΣΚΑ - Αεροδρόμιο) έως την χ.θ. 20+620 (Αθήνα - Κιάτο).

Το αντικείμενο των εργασιών περιλαμβάνει:

* Την μελέτη, προμήθεια, κατασκευή, παράδοση, εγκατάσταση, εκπαίδευση, θέση σε λειτουργία και συντήρηση κατά την Περίοδο Συντήρησης, του Εξοπλισμού του Συστήματος της Εναέριας Γραμμής Επαφής, του Συστήματος Παροχής Ισχύος Έλξης περιλαμβανομένων και των εργασιών εγκατάστασης των πυλών σύνδεσης με το δίκτυο μεταφοράς ενέργειας της ΔΕΗ/ΔΕΣΜΗΕ και των υποσυστημάτων εξοπλισμού και εξαρτημάτων του που είναι αναγκαία για την λειτουργία του και του Εξοπλισμού του Συστήματος SCADA,

* Την μελέτη, προμήθεια, φύτευση και συντήρηση κατά την διάρκεια της Περιόδου Συντήρησης, πρασίνου, που αφορά στην φύτευση περιοχής πλησίον υποσταθμών έλξης (Υ/Σ Λουτρόπυργου και Υ/Σ Κορίνθου).

Η προθεσμία εκτέλεσης του έργου είναι 22 μήνες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v