Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

E-shop στην Ελλάδα δημιουργεί η H&M

Τα εγκαίνια του μεγαλύτερου καταστήματός της στη ΝΑ Ευρώπη πραγματοποίησε η αλυσίδα ένδυσης. Ανοίγει ηλεκτρονικό κατάστημα και επεκτείνεται στην Κύπρο. Τα σχέδια για είσοδο και νέας αλυσίδας του ομίλου στην Ελλάδα στο προσεχές μέλλον.

E-shop στην Ελλάδα δημιουργεί η H&M

Τα εγκαίνια του νέου flagship store της αλυσίδας στην Ελλάδα πραγματοποίησε το Σάββατο 24 Οκτωβρίου η σουηδική πολυεθνική ένδυσης H&M, ολοκληρώνοντας τον κύκλο επενδύσεων για το 2015. Ήδη ωστόσο προετοιμάζεται για νέες επεκτάσεις το 2016, όπου τοποθετείται τόσο το λανσάρισμα του ηλεκτρονικού καταστήματός της στην Ελλάδα, αλλά και η είσοδος στην αγορά της Κύπρου.

Η νέα country manager του ομίλου κ. Sandrine Galparoli, η οποία έχει στην ευθύνη της τις αγορές Ελλάδας, Βουλγαρίας και οσονούπω της Κύπρου, ανάλυσε κατά τη διάρκεια της δημοσιογραφικής παρουσίασης του νέου καταστήματος επί της οδού Ερμού τους στόχους και τις προοπτικές του ομίλου.

Αναφορικά με τη νέα επένδυση, αυτή αφορά στην ανακαίνιση του κτιρίου, όπου στεγαζόταν το πολυκατάστημα Fokas, το οποίο αποτελεί ένα ιστορικό αθηναϊκό κτίριο, χτισμένο το 1910. Σε έκταση 3.900 τ.μ., η H&M δημιούργησε το μεγαλύτερο flagship κατάστημά της στη Νότιο Ανατολική Ευρώπη.

Στο 6ώροφο διατηρητέο νεοκλασικό κτίριο φιλοξενούνται όλες οι συλλογές ρούχων της εταιρίας (ανδρικές, γυναικείες, παιδικές), παρουσιάζεται η πλήρης γκάμα των προϊόντων ομορφιάς και μακιγιάζ, αλλά και η συλλογή ειδών για το σπίτι.

Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί το 32ο σημείο της αλυσίδας στην Ελλάδα και πρόκειται να αντικαταστήσει το προϋπάρχον -μικρότερου εμβαδού σημείο- επί της οδού Ερμού 22, το οποίο θα συνεχίσει τη λειτουργία του έως τα τέλη Νοεμβρίου.

Σημειώνεται ότι η ελληνική θυγατρική της H&M ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Μάρτιο του 2007 στην Αθήνα ενώ σήμερα διαθέτει παρουσίασε σε 11 πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Βόλο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Καλαμάτα, Κομοτηνή, Πάτρα και Χανιά) και απασχολεί περισσότερους από 1.000 εργαζομένους. Οι οικονομικές επιδόσεις της αυξάνουν σταθερά αποδεικνύοντας την προσάρτηση μεριδίων εκ μέρους του σουηδικού ομίλου στην Ελλάδα.

Στο εννεάμηνο της τελευταίας χρήσης, παρουσίασε νέα αύξηση πωλήσεων αλλά και σημαντική βελτίωση πωλήσεων στο γ’ τρίμηνο, το οποίο συνέπεσε με τις μεγάλες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις του καλοκαιριού.

Ειδικότερα, στο διάστημα 1η Δεκεμβρίου 2014- 31 Αυγούστου 2015), η Η&Μ είχε αύξηση τζίρου κατά 22% στα 126,8 εκατ. ευρώ. Διψήφια ήταν η αύξηση των πωλήσεων της αλυσίδας εν μέσω capital controls και συγκεκριμένα στο τρίμηνο Ιουνίου- Ιουλίου- Αυγούστου, καθώς πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 18%.

Μεγάλες επενδύσεις το 2016

Η κ. Galparoli επιβεβαίωσε ότι μέσα στο 2016 αναμένεται το λανσάρισμα του ομώνυμου ηλεκτρονικού καταστήματος της αλυσίδας, για τη δημιουργία και την οργάνωση του οποίου ήδη έχει ξεκινήσει η προεργασία. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του ομίλου το 2016 θα ανοίξουν επίσης ηλεκτρονικά καταστήματα της φίρμας Ιρλανδία, Ιαπωνία, Κροατία, Σλοβενία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία και Λουξεμβούργο. 

Παράλληλα, ενημέρωσε πως τους επόμενους μήνες αναμένεται η επέκταση στην Κύπρο με την ίδρυση του πρώτου φυσικού καταστήματος στην τοπική αγορά.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος H&M, πέραν της ομώνυμης αλυσίδας ελέγχει διάφορα concept ένδυσης (COS, Monki, & Other Stories κ.α.), τα οποία ενδέχεται να διεισδύσουν στην ελληνική αγορά μεσοπρόθεσμα, κατ’ αρχάς με φυσικό δίκτυο, γεγονός που επιβεβαίωσε και η κ. Galparoli. Σύμφωνα με την ίδια, υπήρξε η προσδοκία ότι θα υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις για τη νέα είσοδο κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων εννεαμήνου του ομίλου, ωστόσο, αυτές μετατίθενται χρονικά στο άμεσο μέλλον.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v