Το 2011 η ΔΕΗ, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των πελατών της για άμεση και αξιόπιστη εξυπηρέτηση από κάθε σημείο, λάνσαρε την πρώτη εφαρμογή της για κινητά τηλέφωνα και tablets iOS και Android, πρωτοπορώντας στην ελληνική αγορά υπηρεσιών κοινής ωφελείας.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, σε αυτό το διάστημα η ΔΕΗ, απέκτησε περισσότερους από 63.000 χρήστες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή από όπου και αν βρίσκονται για να έχουν ανά πάσα στιγμή διαθέσιμες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΗ, όπου και αν βρίσκονται.
Τώρα, η ΔΕΗ θέτει στη διάθεση των 7.500.000 πελατών της νέο, βελτιωμένο app, με σύγχρονο σχεδιασμό και πρόσθετες λειτουργικότητες.
Το νέο app είναι διαθέσιμο για iOS & Android smartphones και tablets ώστε να είναι συμβατό με κάθε συσκευή και ταυτόχρονα ενσωματώνει το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΔΕΗ με τρόπο εύχρηστο, παρέχοντας πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΕΗ, όπως:
- Υπηρεσία e-bill info, που δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης λογαριασμών του τελευταίου 12μήνου για όλα τα ακίνητα των πελατών. Επιπλέον, ο πελάτης ενημερώνεται με τον τρόπο που θα επιλέξει (SMS, push notification ή mail) ταυτόχρονα με την έκδοση του λογαριασμού του για τα βασικά στοιχεία, όπως το ποσό και η ημερομηνία πληρωμής.
- Εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση, με δυνατότητα αλλαγής της διεύθυνσης αποστολής του λογαριασμού και γρήγορη πρόσβαση στα συστήματα των τραπεζών που υποστηρίζουν την ηλεκτρονική πληρωμή των λογαριασμών ΔΕΗ με e-banking.
- Εύρεση μέσω Google maps των πλησιέστερων σημείων για την εξόφληση των λογαριασμών, αλλά και των σημείων εξυπηρέτησης ΔΕΗ.
- Ηλεκτρονική ή τηλεφωνική επικοινωνία με τη ΔΕΗ
- Πρόσβαση στα επίσημα κανάλια της ΔΕΗ στα κοινωνικά δίκτυα.
- Σύνδεση με τον ΔΕΔΔΗΕ για ενημέρωση σχετικά με τις προγραμματισμένες διακοπές ρεύματος και τηλεφωνική επικοινωνία με το κέντρο βλαβών κάθε περιοχής.
Τέλος, η νέα εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να αποστέλλει ειδοποιήσεις για θέματα που αφορούν την εξυπηρέτηση των πελατών ανά γεωγραφική περιοχή, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες κατά περίπτωση.