Αύξηση πωλήσεων στο εννιάμηνο της οικονομικής χρήσης της αλλά και σημαντική βελτίωση πωλήσεων στο γ’ τρίμηνο –το οποίο συνέπεσε με τις μεγάλες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις του καλοκαιριού- παρουσίασε η ελληνική θυγατρική του σουηδικού ομίλου H&M.
Ειδικότερα, στο εννιάμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης (1η Δεκεμβρίου 2014-30ή Νοεμβρίου 2015), η Η&Μ είχε αύξηση τζίρου κατά 22%, στα 126,8 εκατ. ευρώ.
Διψήφια ήταν η αύξηση των πωλήσεων της αλυσίδας εν μέσω capital controls και συγκεκριμένα στο τρίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου-Αυγούστου, καθώς πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 21% σε σουηδικές κορώνες, φθάνοντας τα 40,9 εκατ. ευρώ (αύξηση 18%).
Ο όμιλος ελέγχει σήμερα 32 καταστήματα στην Ελλάδα και συνεχίζει λελογισμένες επεκτάσεις αλλά και θεαματικές κινήσεις μετεγκατάστασης. Η ελληνική θυγατρική έχει εξασφαλίσει το ακίνητο του πρώην πολυκαταστήματος Fokas στην Ερμού, όπου σκοπεύει να δημιουργήσει ένα κατάστημα ναυαρχίδα, εγκαταλείποντας το γειτονικό σημείο πώλησης που διαθέτει επί της οδού Ερμού, το οποίο καταλαμβάνει μικρότερο εμβαδόν και βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από τον έτερο μεγάλο ανταγωνιστή της, τον όμιλο Inditex, και το κατάστημα ναυαρχίδα της Zara.
Παράλληλα, η σουηδική διοίκηση στο πλαίσιο ενίσχυσης της on line παρουσίας της αναμένεται να λανσάρει μέσα στο 2016 στην Ελλάδα το δικό της e-shop. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του ομίλου, το 2016 θα ανοίξουν ηλεκτρονικά καταστήματα της φίρμας επίσης σε Ιρλανδία, Ιαπωνία, Κροατία, Σλοβενία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία και Λουξεμβούργο.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος H&M, πέραν της ομώνυμης αλυσίδας, ελέγχει διάφορα concept ένδυσης (COS, Monki & Other Stories) τα οποία ενδέχεται να διεισδύσουν στην ελληνική αγορά μεσοπρόθεσμα, κατ’ αρχάς με φυσικό δίκτυο, χωρίς ωστόσο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.