Η διοίκηση του ομίλου προχωρά στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής μάρκας «με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη». Όπως υποστηρίζει, «ενώνοντας τις δυνάμεις του OTE και της COSMOTE, η μάρκα COSMOTE, με ανανεωμένο, μοντέρνο λογότυπο που αναδεικνύει την παρουσία του ΟΤΕ, θα «ντύσει» σύντομα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Ομίλου σε σταθερή, κινητή και internet».
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρεται πως με το νέο εμπορικό σήμα, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν ολοκληρωμένες, αναβαθμισμένες και καινοτόμες λύσεις για το σύνολο των τηλεπικοινωνιακών αναγκών τους, με απλό, κατανοητό και ενιαίο τρόπο. Το μέγεθος, η τεχνογνωσία και η εμπειρία του Ομίλου ΟΤΕ θα συνεχίσουν να αποτελούν εγγύηση για την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών υπό την ενιαία πλέον εμπορική ονομασία.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Μιχάλης Τσαμάζ, δήλωσε σχετικά: «Ολοκληρώσαμε το μετασχηματισμό μας σε μία σύγχρονη ανταγωνιστική επιχείρηση, καθώς και τη λειτουργική ενοποίηση σταθερής και κινητής. Η καθιέρωση ενιαίας εικόνας για τις εμπορικές μας προτάσεις είναι φυσική εξέλιξη για τον Όμιλο ΟΤΕ. Γινόμαστε ακόμη καλύτεροι για τον πελάτη μας, με στόχο να είμαστε η επιλογή της καρδιάς του. Γι αυτό ενώνουμε τις δυνάμεις των δύο brands, OTE και COSMOTE, υπό το νέο εμπορικό μας σήμα. Η απόφαση αυτή είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.»
Η προετοιμασία για την αλλαγή εμπορικής επωνυμίας (rebranding), από την απλοποίηση των διαδικασιών που αφορούν στον πελάτη έως τη διαμόρφωση των εμπορικών προτάσεων, είναι ήδη σε εξέλιξη. Το λανσάρισμα του κοινού εμπορικού σήματος θα πραγματοποιηθεί μέσα στο επόμενο διάστημα.