Ο Ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο πρώτο εξάμηνο 2015 της Autohellas ανήλθε στα €76,2 εκ. έναντι €67,1 εκ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 13,6%, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους παρουσίασαν κέρδη €7,6 εκ., από κέρδη €2,3 εκ. το πρώτο εξάμηνο του 2014.
H ενδυνάμωση των τουριστικών αφίξεων κατά το πρώτο εξάμηνο 2015 και η αύξηση του μεριδίου αγοράς οδήγησε σε αύξηση των βραχυχρόνιων μισθώσεων κατά 12,3% ενώ οι μακροχρόνιες μισθώσεις, σε εταιρικούς πελάτες στην Ελλάδα παρουσίασαν αύξηση 4,2%.
Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2015 περιλαμβάνουν κέρδη από μερίσματα μετοχών της AEGEAN ύψους €5,8 εκ. Συνεπώς τα οργανικά Κέρδη μετά φόρων, εξαιρουμένων των μερισμάτων, ανήλθαν σε €3,3 εκ. σημειώνοντας αύξηση 46,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Στο πρώτο εξάμηνο 2015 ο κύκλος εργασιών των θυγατρικών εταιριών στο εξωτερικό διαμορφώθηκε στα €17,4εκ. έναντι €15,2εκ. στο πρώτο εξάμηνο 2014, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 14,5% και αντιπροσωπεύει το 22,8% του συνολικού τζίρου του Ομίλου.
Συνεχίζοντας την πολιτική της εξωστρέφειας και της ανάπτυξης, η εταιρία προχωρά σε επέκταση των δραστηριοτήτων της και στην αγορά της Κροατίας, με νέα συμφωνία με την Hertz International.
Συγκεκριμένα, με την έγκριση της Hertz International προχώρησε στην εξαγορά της Anterra, εθνικού Franchisee για την Κροατία εταιρία η οποία βρίσκεται σε διαδικασία εξυγίανσης και ανασυγκρότησης καταβάλλοντας συμβολικό τίμημα.
Βάσει της συμφωνίας και εφόσον οι πιστωτές της Anterra αποδεχθούν την απομείωση των οφειλών της με την ολοκλήρωση της διαδικασίας ανασυγκρότησης, η Autohellas ΑΤΕΕ θα προχωρήσει σε αρχική επένδυση €2 εκ. με αύξηση κεφαλαίου στην Anterra, προκειμένου να υποστηρίξει την ανάπτυξη της.
Είναι σαφές ότι οι συνθήκες της εγχώριας οικονομίας μετά την επιβολή των capital controls θα επηρεάσουν αρνητικά την εξέλιξη των μακροχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα κατά το δεύτερο εξάμηνο και ενδεχομένως και για το 2016.
Αντίθετα, μετά από μια υποχώρηση ρυθμού ανάπτυξης για 2-3 εβδομάδες, η τουριστική ζήτηση έχει επανέλθει, οπότε με την προϋπόθεση της σταθεροποίησης οι προοπτικές παραμένουν θετικές. Στόχος της εταιρίας παραμένει σε κάθε περίπτωση η διατήρηση της ηγετικής θέσης και η αύξηση του μεριδίου αγοράς, αναφέρεται στην ανακοίνωση.