Κατασκευή β’ πεζογέφυρας ύψους 3 εκατ. από ΟΛΠ

Τη κατασκευή δεύτερης πεζογέφυρας που θα συνδέει το λιμάνι με την πλατεία Ωρολογίου, ανακοίνωσε ο ΟΛΠ. Η κατασκευή που θα αγγίζει τα 3 εκ. ευρώ θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Δήμο Πειραιά. Εξάλλου, υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΟΛΠ και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου, με στόχο την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

Κατασκευή β’ πεζογέφυρας ύψους 3 εκατ. από ΟΛΠ
Τη κατασκευή δεύτερης πεζογέφυρας που θα συνδέει το λιμάνι με την πλατεία Ωρολογίου, ανακοίνωσε ο ΟΛΠ. Η κατασκευή θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και το Δήμο Πειραιά.

Η νέα πεζογέφυρα, το κόστος της οποίας θα ξεπεράσει τα τρία εκατομμύρια ευρώ, και θα το αναλάβει εξολοκλήρου ο ΟΛΠ, θα εξυπηρετεί τα δώδεκα περίπου εκατομμύρια των επιβατών τα οποία διακινούνται κάθε χρόνο από το λιμένα του Πειραιά.

Πρόκειται για έργο το οποίο θα αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή και θα συμβάλλει στην ανάπτυξή της, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του Πειραιά.

Για την κατασκευή της νέας πεζογέφυρας, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρξει έγκριση από το Δημοτικό Συμβούλιο και τη Δημοτική Αρχή Πειραιά.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η νέα πεζογέφυρα, θα συμβάλλει αισθητικά, όπως και η πεζογέφυρα που συνδέει το λιμάνι με τον ΗΣΑΠ, καθόσον ο σχεδιασμός της βρίσκεται σε πλήρη αρμονία τόσο με το λιμάνι, όσο και με την ευρύτερη περιοχή.

Εξάλλου, υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΟΛΠ και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου, με στόχο την ανάπτυξη της κρουαζιέρας και την ενίσχυση των υποδομών και εγκαταστάσεων σε λιμάνια που αποτελούν προορισμούς.

Στο μνημόνιο Συνεργασίας προβλέπονται τα εξής:

α) Ότι ο ΟΛΠ επιθυμεί τη συνεργασία με το Λ.Τ. Μυκόνου για διεύρυνση της δραστηριότητας της κρουαζιέρας με την ανάπτυξη κατάλληλων λιμενικών υποδομών και εγκαταστάσεων σε λιμένες όπως αυτός της Μυκόνου, που αποτελούν προτιμώμενους προορισμούς των κρουαζιερόπλοιων.

β) Ότι η Μύκονος αποτελεί το δημοφιλέστερο τουριστικό προορισμό της νησιωτικής Ελλάδας και οι υφιστάμενες λιμενικές υποδομές δεν καλύπτουν τις ανάγκες εξυπηρέτησης κρουαζιερόπλοιων σε συνδυασμό με την έλλειψη εξειδικευμένης οργανωτικής δομής και τεχνογνωσίας.

γ) Ότι η ανάπτυξη στον Πειραιά κομβικού λιμένα κρουαζιέρας σε συνδυασμό με οργανωμένη και ομοιότυπη ανάπτυξη – οργάνωση ακτινικού δικτύου λιμενικών εγκαταστάσεων σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της νησιωτικής Ελλάδας εξυπηρετεί τους καταστατικούς σκοπούς του ΟΛΠ.

δ) Ότι ο ΟΛΠ διαθέτει τεχνογνωσία – οργάνωση και εμπειρία στη μελέτη – κατασκευή και εκμετάλλευση λιμενικών υποδομών μεγάλου μεγέθους.

ε) Τις δυνατότητες που παρέχονται για την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων φορέων διοίκησης και εκμετάλλευσης λιμένα (άρθρο 25 του Ν.2971/01) σε συνδυασμό με τους καταστατικούς σκοπούς και τη σύμβαση παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠ.

Με βάση τα παραπάνω ο ΟΛΠ και το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου, το οποίο διαχειρίζεται τη λειτουργία του λιμανιού ως φορέας διοίκησης και εκμετάλλευσης αποφάσισαν και υπέγραψαν (εκ μέρους του ΟΛΠ ο διευθύνων σύμβουλος κ. Νικόλαος Αναστασόπουλος και από την πλευρά του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου ο Πρόεδρος και Δήμαρχος της νήσου κ. Δ. Βερώνης) μνημόνιο συνεργασίας με στόχο, αφενός τη διερεύνηση της δυνατότητας ανάπτυξης σύγχρονου δορυφορικού σταθμού κρουαζιέρας στο λιμάνι της Μυκόνου για εξυπηρέτηση μεγάλων κρουαζιερόπλοιων, αφετέρου την επέκταση της δραστηριότητας της κρουαζιέρας του ΟΛΠ με συνεπακόλουθη ανάπτυξη συνεργιών για την τεχνοοικονομική βελτιστοποίηση – οργάνωση – διοίκηση του σταθμού επ’ ωφελεία αμφοτέρων των συμβαλλομένων και κατ’ επέκταση του δημοσίου συμφέροντος και της εθνικής οικονομίας.

Προς εκπλήρωση των ανωτέρω, ο ΟΛΠ αναλαμβάνει να διερευνήσει και να μελετήσει από τεχνικής και οικονομικής πλευράς τη δυνατότητα πραγματοποίησης του εν λόγω έργου κατά τρόπο που να τεκμηριώνεται η βέλτιστη σχέση κόστους – ωφέλειας και αναλόγως του αποτελέσματος των μελετών να προχωρήσει στην υλοποίησή του που θα συμφωνηθούν αμοιβαία με την υπογραφή σχετικής προγραμματικής σύμβασης με ρύθμιση των επιμέρους θεμάτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v