Data Communication: Διάκριση για την εξυπηρέτηση πελατών

Η βράβευση αφορά στην πολιτική Customer Care 360ο που η εταιρία έχει αναπτύξει προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της.

Data Communication: Διάκριση για την εξυπηρέτηση πελατών
Η Data Communication έλαβε το Χρυσό Βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών» στα Business IT Excellence Awards που διοργάνωσε η Boussias Communications.

Η βράβευση αφορά στην πολιτική Customer Care 360ο που η εταιρία έχει αναπτύξει προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της.

Πρόκειται για το τέταρτο βραβείο που απονέμεται στην εταιρία για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της, καθώς έχει προηγηθεί η διάκριση στα European Business Awards 2014/2015 στην κατηγορία Customer Focus, και η διπλή βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014, στις κατηγορίες «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα».

Σύμφωνα με την εταιρία, η πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360ο της Data Communication περιλαμβάνει ένα εκτενές πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών που εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας. Ενσωματώνοντας συγκεκριμένες, χρονικά προσδιορισμένες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και υπηρεσίες, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα και βραβευμένα «συστήματα» εξυπηρέτησης πελατών που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι πελάτες είναι πολλά και αποδεικνύονται από το υψηλό επίπεδο ικανοποίησής τους, όπως αυτό καταγράφεται στις ετήσιες έρευνες που η εταιρία υλοποιεί, αλλά και από το υψηλό ποσοστό ανανέωσης συμβολαίων συντήρησης.

Με αφορμή τη νέα αυτή βράβευση, η κ. Ζωή Δουζένη Executive Vice President της Data Communication, σημείωσε: «Η Data Communication μέσα από την ολοκληρωμένη πολιτική Customer Care 360o αποδεικνύει εμπράκτως την πελατοκεντρική της λειτουργία. Η βράβευσή μας στα BITE Awards έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά διακρίσεων που αναδεικνύουν την επιτυχημένη στόχευση της πολιτικής αυτής, η οποία έχει σταθερό σημείο αναφοράς τον πελάτη μας και τις ανάγκες του. Η αποτελεσματικότητα, ωστόσο, των υπηρεσιών αυτών δεν θα ήταν εφικτή χωρίς την καθοριστική συνδρομή όλων των ανθρώπων μας που στελεχώνουν το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, οι οποίοι βρίσκονται καθημερινά στο πλευρό των πελατών μας, προσφέροντας άμεση και ουσιαστική εξυπηρέτηση και υποστήριξη».

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που έλαβε χώρα στις 23 Ιουλίου στο Balux Prive.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v