Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πτώση τζίρου το 2014 για το Απολλώνιον

Κερδοφόρος πέρυσι ο όμιλος έναντι ζημιών το 2013. Πτωτικά ο τζίρος, με τη διοίκηση να αποδίδει την υποχώρηση στη συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών. Ελπίδες για ανάκαμψη φέτος αλλά και μέτρα για περιορισμό του κόστους.

Πτώση τζίρου το 2014 για το Απολλώνιον

Πτώση του τζίρου της, η οποία είναι οριακή αλλά την ίδια ώρα σημαντική για μια αγορά, αυτή του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων, που θεωρητικά πάντα θεωρείται αμυντική, εμφάνισε η αλυσίδα Απολλώνιον (θυγατρική της εισηγμένης Καραμολέγκος).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωση η αλυσίδα οι πωλήσεις της κατά τη διάρκεια της περασμένης χρήσης σε σχέση με τη χρήση του 2013 σε επίπεδο μητρικής εταιρείας μειώθηκαν κατά 3,3% στα 14,1 εκατ. Κάμψη τζίρου η οποία αποδίδεται από τη διοίκησή της κατά κύριο λόγο στη γενικότερη προβληματική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας και στην παράτασης της κρίσης η οποία έχει συρρικνώσει περαιτέρω την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών.

Το μικτό κέρδη μειώθηκε κατά 8,67% στα 4,49 εκατ. ευρώ, ενώ αντιθέτως τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 9,56% στα 2,01 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία εμφάνισε πέρυσι καθαρά κέρδη 330.988 ευρώ από ζημιές 44.288 ευρώ που είχε παρουσιάσει στη χρήση του 2013.

Ανάλογη εικόνα και σε επίπεδο ομίλου ο οποίος και αυτός γύρισε πέρυσι σε καθαρά κέρδη 34.576 ευρώ από ζημιές 348.447 ευρώ που ήταν στη χρήση του 2013. Σε ότι αφορά τον τζίρο του ομίλου, αυτός μειώθηκε στα 15,2 εκατ. ευρώ από 15,649 εκατ. ευρώ το 2013 ενώ το μικτό κέρδος υποχώρησε στα 5,091 εκατ. ευρώ από 5,523 εκατ. ευρώ.

Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση της εταιρείας ευελπιστεί ότι θα αρχίσει η ανάκαμψη η οποία θα ενισχύσει την αγοραστική δύναμη των Ελλήνων και θα επηρεάσει ανάλογα των κύκλο εργασιών του 2015 και κατά συνέπεια και τα λοιπά οικονομικά μεγέθη.

Εν τω μεταξύ στο πλαίσιο της αντιστάθμισης της μείωσης των εσόδων και της διατήρησης του τελικού αποτελέσματος σε ικανοποιητικό επίπεδο, η διοίκηση της εταιρείας εστιάζει στη μείωση του κόστους, τόσο των πρώτων υλών που προμηθεύεται για την παραγωγή της όσο και των λοιπών λειτουργικών δαπανών. Η προσπάθεια αυτή ενισχύεται, όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση της εταιρείας, και από το γεγονός ότι επεκτείνεται το δίκτυο των καταστημάτων που πωλούν προϊόντα της εταιρείας με τη δημιουργία νέων.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v