Στοχεύοντας στην επιτάχυνση της εσωτερικής καινοτομίας, η δεύτερη έκδοση του παγκόσμιου διαγωνισμού Start-In προσκάλεσε τους εργαζόμενους του Ομίλου ΑΧΑ να φανταστούν και να προτείνουν ιδέες και λύσεις που σχετίζονται με δύο στρατηγικές προτεραιότητες της Εταιρείας, όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση.Η νέα έκδοση για το 2015 υλοποιήθηκε μετά την επιτυχία του διαγωνισμού το 2014 και με δεδομένη τη μεγάλη σημασία που έχει αυτό το πρόγραμμα στη στρατηγική της ΑΧΑ.
Ποια είναι η λογική του Start-In; Η κινητοποίηση και η παρότρυνση των εργαζομένων της Εταιρείας να προτείνουν ιδέες που θα υποστηρίξουν τον μετασχηματισμό της ΑΧΑ. Για αυτή τη δεύτερη έκδοση του Start-In οι εργαζόμενοι προσκλήθηκαν να προτείνουν καινοτομίες σε δύο άξονες:
«Επαναπροσδιορισμός της Εμπειρίας του Πελάτη»: Πώς μπορούμε να βελτιώσουμε ακόμα περισσότερο τη σχέση με τους πελάτες μας; Τι λύσεις μπορούν να την κάνουν πιο προσωπική και αποδοτική;
«Υποστήριξη προς τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις» (1 – 10 εργαζόμενοι): Τι ψηφιακές υπηρεσίες θα μπορούσε να προσφέρει η ΑΧΑ σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την πρόληψη και κάλυψη του κινδύνου και για την υποστήριξή τους;
Από τον Φεβρουάριο του 2015, 22.346 εργαζόμενοι από 45 χώρες πρότειναν 815 ιδέες σε μια συγκεκριμένη διαδικτυακή πλατφόρμα. Από αυτές, οι 4 ιδέες που αναδείχθηκαν ως νικήτριες στα τέλη Μαΐου θα προχωρήσουν για δημιουργία πρωτοτύπων μέσα στον Ιούνιο.
Αξίζει να αναφερθεί πως μια από τις ελληνικές ιδέες έφτασε μέχρι τις 10 καλύτερες στον κόσμο και μία ανάσα από τις 4 νικήτριες.