Αύξηση κύκλου εργασιών κατά 7,60%, θετικό EBITDA και περιορισμό ζημιών παρουσίασε ο όμιλος της Βιοκαρπέτ στο α΄ τρίμηνο του 2015.Ειδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου Βιοκαρπέτ ανήλθαν κατά το α΄ τρίμηνο του 2015 σε 17,86 εκατ. ευρώ έναντι 16,60 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,60%.
Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 10,63 εκατ. ευρώ έναντι 9,27 εκατ. ευρώ στο α΄ τρίμηνο του 2014, ενισχυμένες κατά 14,67%, και αποτέλεσαν το 59,55% του τζίρου του α΄ τριμήνου 2015.
Τα ενοποιημένα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 0,54 εκατ. ευρώ κέρδη, έναντι ζημίας 0,73 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, ενώ οι ενοποιημένες καθαρές ζημίες μετά από φόρους ανήλθαν κατά το α΄ τρίμηνο του 2015 σε 1,34 εκατ. ευρώ, έναντι ζημίας 2,20 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης.
Οι ενοποιημένες καθαρές ζημίες που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων, ανήλθαν κατά το α΄ τρίμηνο του 2015 σε 1,33 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 2,18 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Σε επίπεδο μητρικής εταιρίας, οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν το ίδιο διάστημα σε 1,20 εκατ. ευρώ έναντι 1,59 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, εμφανίζοντας μείωση 24,53%.
Οι ζημίες προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA) διαμορφώθηκαν σε 0,63 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 0,99 εκατ. ευρώ, ενώ οι ζημίες μετά από φόρους ανήλθαν σε 0,98 εκατ. ευρώ κατά το α΄ τρίμηνο του 2015, έναντι ζημίας 1,32 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Σύμφωνα με την εταιρία, η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση που βιώνει η χώρα μας επηρέασε σημαντικά τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2015. Σε ότι αγορά την αύξηση πωλήσεων κατά 8% στο εξεταζόμενο διάστημα, σημειώνεται ότι οφείλεται στην αύξηση των εξαγωγών κατά 10% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.
Επίσης ως σημαντικό γεγονός καταγράφεται η αύξηση του μικτού κέρδους των πωλήσεων κατά 30% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2014 που οφείλεται στις συντονισμένες προσπάθειες της διοίκησης για αύξηση της παραγωγικότητας και μείωση των λειτουργικών δαπανών του ομίλου.
Επιπλέον, επισημαίνεται ότι ο όμιλος τόσο με την θυγατρική της ΕΞΑΛΚΟ Α.Ε. όσο και με την μητρική ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ Α.Ε. έχει αναπτύξει έναν σημαντικό αριθμό υποκαταστημάτων σε όλες σχεδόν τις περιφέρειες της Ελλάδος με στόχο την αύξηση των πωλήσεων - μικτού κέρδους και ρευστότητας των εταιριών του.
Τέλος, τονίζεται ότι ο όμιλος την τελευταία πενταετία έχει δώσει μεγάλη ώθηση στα προϊόντα που προορίζονται για τις αγορές του εξωτερικού προκειμένου να διευρύνει περεταίρω τις εξαγωγές.