Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΕΧΑΕ: Νέα οργανωτική δομή

Στην αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Ομίλου, η οποία βασίζεται κυρίως στην ενοποίηση των λειτουργιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης της Αγοράς και στην Ανάπτυξη (Business Development) νέων υπηρεσιών/προϊόντων, σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, αποφάσισε ο όμιλος ΕΧΑΕ.

ΕΧΑΕ: Νέα οργανωτική δομή
Στην αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Ομίλου, η οποία βασίζεται κυρίως στην ενοποίηση των λειτουργιών υποστήριξης και εξυπηρέτησης της Αγοράς και στην Ανάπτυξη (Business Development) νέων υπηρεσιών/προϊόντων, σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, αποφάσισε ο όμιλος ΕΧΑΕ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο όμιλος ΕΧΑΕ σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που προβάλλουν στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον των Ευρωπαϊκών Κεφαλαιαγορών όπως αυτό διαμορφώνεται από τις κοινοτικές ρυθμίσεις, όπως η MiFID και ο Κώδικας Δεοντολογίας (Code of Conduct) που έχουν υπογραφεί, έχει συνδυάσει τη μεταφορά και συγκέντρωση των υπηρεσιών στο νέο κτίριο, με την αναβάθμιση της ποιότητας και παραγωγικότητας των υποδομών του, που εξυπηρετούν την εύρυθμη λειτουργία των χρηματιστηριακών αγορών του.

Οι αλλαγές που προκύπτουν από την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του Ομίλου είναι οι εξής:

Α. Γενική Διεύθυνση Λειτουργιών

Η Γενική Διεύθυνση Λειτουργιών όπως διαμορφώνεται έχει στόχο:

1. Τη συγκέντρωση όλων των λειτουργιών (operations) που σχετίζονται με την διαπραγμάτευση την εκκαθάριση και τον διακανονισμό των αγορών που υποστηρίζει ο όμιλος σε μία επιχειρησιακή μονάδα, η οποία θα υποστηρίζει τα προϊόντα και τις αντίστοιχες υπηρεσίες και θα εξυπηρετεί τα μέλη του Χρηματιστηρίου και τους Χειριστές ΣΑΤ.

2. Τη συγκέντρωση των εργασιών εξυπηρέτησης των εταιριών καθώς επίσης και των υπηρεσιών πληροφόρησης προς την αγορά, σε μία επιχειρησιακή μονάδα.

3. Την αυτόνομη ανάπτυξη μονάδας Εξυπηρέτησης Επενδυτών, ώστε:

α) να διακρίνεται διαχειριστικά από το clearing και settlement των αγορών του ομίλου και να μπορεί να εξυπηρετήσει και άλλες αγορές ή δράσεις των ΕΠΕΥ (π.χ. Internalization, MTFs),

β) να αναπτύξει ένα δίκτυο πανελλαδικής εμβέλειας, μέσω του οποίου θα παρέχονται υπηρεσίες στους επενδυτές (κληρονομιές, κοινοί λογαριασμοί, ειδικός λογαριασμός κ.λ.π.)

Β. Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης Προϊόντων και Υπηρεσιών

Η Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης Προϊόντων και Υπηρεσιών όπως διαμορφώνεται έχει στόχο:

1. Την δημιουργία οργανωτικής μονάδος για την Ανάπτυξη & Προώθηση Προϊόντων, η οποία θα λειτουργεί με ένα δυναμικά διαμορφωνόμενο μηχανισμό, που θα προγραμματίζει και θα υλοποιεί τα διάφορα έργα του Ομίλου που αφορούν προϊόντα.

2. Την δημιουργία οργανωτικής μονάδος για την Ανάπτυξη & Προώθηση νέων Υπηρεσιών όπως αυτές αποφασίζονται από τον Όμιλο (νέες υπηρεσίες προς τις εισηγμένες εταιρίες, τεχνολογική πλατφόρμα X-NET, υπηρεσίες προς τις κεφαλαιαγορές της Ν.Α. Ευρώπης -SEEMEA).

Σήμερα η ανάπτυξη των παραπάνω προϊόντων και υπηρεσιών αυτών παρέχεται από διαφορετικές οργανωτικές μονάδες.

Ο Όμιλος δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή και βαρύτητα στην ανάπτυξη και προώθηση των προσφερομένων προϊόντων και υπηρεσιών, στελεχώνει τις ανωτέρω οργανωτικές μονάδες με προσωπικό που έχει τις απαραίτητες δεξιότητες και ικανότητες.

Στην Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης Προϊόντων και Υπηρεσιών θα υπάγονται η Δ/νση Τεχνολογικών Συστημάτων & Υπηρεσιών του Ομίλου, η Δ/νση Διεθνών Σχέσεων, καθώς επίσης και το Χρηματιστηριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.

Γ. Γενική Διεύθυνση Εταιρικών Λειτουργιών

Η οργανωτική δομή της Γενικής Διεύθυνσης Εταιρικών Λειτουργιών πέραν της ενσωμάτωσης του Τμήματος Διαχείρισης Κτιρίων στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης της Δ/νσης Ανθρωπίνου Δυναμικού & Διοικητικής Υποστήριξης και του Τμήματος Διαχείρισης Διαθεσίμων στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου και Αναφορών της Δ/νσης Οικονομικής Διαχείρισης, παραμένει ως έχει.

Όλες οι παραπάνω αλλαγές θα απαιτήσουν πιο στενή συνεργασία των εργαζομένων του Ομίλου ώστε να επιτευχθούν οι απαιτούμενες συνέργειες ώστε να υλοποιηθούν οι στρατηγικοί του στόχοι και να δημιουργηθεί προοπτική εξέλιξης στο προσωπικό.

Οι λειτουργίες του συστήματος ΟΑΣΗΣ (τμήματα της Δ/νσης Λειτουργίας Αγοράς) θα ενσωματωθούν οργανωτικά μετά την μετάπτωση των συστημάτων και τη μεταφορά στο νέο κτίριο η οποία θα πραγματοποιηθεί όταν ολοκληρωθούν οι απαραίτητες δοκιμές.

Το Call Center μεταφέρεται οργανωτικά στο Τμήμα Υπηρεσιών Πληροφόρησης της Δ/νσης Εξυπηρέτησης Εκδοτριών και θα μεταφερθεί στο νέο κτίριο με την μετεγκατάσταση των συστημάτων. Τέλος επισημαίνεται ότι οι επικεφαλής των οργανωτικών μονάδων επιφορτίζονται με το σημαντικό έργο για τον σχεδιασμό και την διαμόρφωση των νέων διαδικασιών ώστε να αξιοποιείται το νέο οργανωτικό σχήμα και να υποστηρίζουν τις προκλήσεις που διαμορφώνει το δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον των ευρωπαϊκών κεφαλαιαγορών.

Σημειώνεται, ότι η νέα Διεύθυνση της εταιρίας είναι Λεωφόρος Αθηνών 108, 10442 Αθήνα. Όλοι οι επενδυτές θα πρέπει από τη Δευτέρα 2 Ιουλίου, να προσέρχονται στο νέο κτίριο του Ομίλου προκειμένου να εξυπηρετηθούν.

Οι εκδότριες και τα μέλη, θα εξακολουθούν να εξυπηρετούνται, όπου απαιτείται φυσική παρουσία, από τα παλαιά κτίρια μέχρι να ανακοινωθεί η ημερομηνία μετακίνησης των σχετικών υπηρεσιών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v