Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Παπουτσάνης: Συνεργασία με διεθνή αλυσίδα ξενοδοχείων

Η εταιρία ανέλαβε την αποκλειστική παραγωγή όλων των προϊόντων ατομικής περιποίησης για διεθνή αλυσίδα ξενοδοχείων πέντε αστέρων σε όλη την Ευρώπη. Παράλληλα, προωθεί μία νέα σειρά προϊόντων η οποία θα απευθύνεται κυρίως σε μη Έλληνες αγοραστές.

Παπουτσάνης: Συνεργασία με διεθνή αλυσίδα ξενοδοχείων
Η Παπουτσάνης ανακοινώνει ότι ξεκινούν άμεσα δύο από τα νέα εγχειρήματα της εταιρίας που αναμένεται να συμβάλλουν στη διατήρηση της αναπτυξιακής πορείας της και μέσα στο 2015.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της εταιρίας με τη Sysco Guest Supply, έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς ξενοδοχειακών καλλυντικών διεθνώς, η Παπουτσάνης θα ξεκινήσει από το δεύτερο μισό του έτους την τροφοδοσία διεθνούς αλυσίδας ξενοδοχείων πέντε αστέρων σε όλη την Ευρώπη.

Η συμφωνία περιλαμβάνει την αποκλειστική παραγωγή από την Παπουτσάνης όλων των ξενοδοχειακών προϊόντων ατομικής περιποίησης τα οποία παρέχονται στους ενοίκους των δωματίων, σε όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου στην Ευρώπη. Η συγκεκριμένη συνεργασία αφορά περισσότερο από 20 εκατομμύρια τεμάχια ανά έτος και εκτιμάται ότι δύναται να προσθέσει ετησίως περίπου 1,7 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών της Παπουτσάνης.

Το δεύτερο εγχείρημα αφορά στην έναρξη παραγωγής και προώθησης μίας νέας σειράς προϊόντων με το όνομα OLIVE CARE, η οποία αποτελεί μία πλήρη σειρά προϊόντων περιποίησης μαλλιών και σώματος με βάση τις ευεργετικές ιδιότητες του διάσημου ελληνικού ελαιολάδου και θα απευθύνεται κυρίως σε μη Έλληνες αγοραστές είτε εντός Ελλάδας (τουριστική αγορά) είτε εκτός Ελλάδας (εξαγωγές σε super markets του εξωτερικού).

Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης κατά τη χρήση 2014 αυξήθηκε κατά 7,1% και ανήλθε σε 17,2 εκατ. ευρώ έναντι 16 εκατ. ευρώ το 2013. Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 7 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιπροσωπεύει ποσοστό 41%.

Αντίθετα, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους οι συνολικές πωλήσεις φαίνεται να παρουσιάζουν μείωση κατά 18% περίπου κυρίως λόγω της διακοπής της συνεργασίας με μεγάλο πελάτη της εταιρίας στο εξωτερικό. Μη λαμβανομένης υπόψη της ως άνω διακοπείσας συνεργασίας, οι πωλήσεις της εταιρίας το πρώτο τρίμηνο φαίνεται να είναι αυξημένες κατά 15% περίπου σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2014.

Η διοίκηση της εισηγμένης, παρά τις δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά σήμερα, και με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει κάποια ασυνέχεια στις γενικότερες εξελίξεις, είναι συγκρατημένα αισιόδοξη και δηλώνει: «Μέσα στους στόχους της εταιρίας μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του εξαγωγικού προσανατολισμού μας με προϊόντα Παπουτσάνης και η διεύρυνση των συνεργασιών μας με περισσότερους αξιόπιστους διεθνείς ομίλους - εταιρείες, αξιοποιώντας και ενισχύοντας από την μία το παραγωγικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα κόστους της εταιρίας, και ισχυροποιώντας από την άλλη τον κύκλο εργασιών της σε μία διαχρονικά σταθερή βάση. Σε αυτό το πλαίσιο, εργαζόμαστε εντατικά πάνω σε συγκεκριμένα έργα που μέσα στη χρονιά, σταδιακά, θα ολοκληρώνονται μειώνοντας κατά το δεύτερο τρίμηνο σημαντικά την υστέρηση του πρώτου τριμήνου και γυρίζοντας τελικά τη χρονιά σε θετικό πρόσημο».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v