Lavipharm: Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός 2007-2010

Στη στρατηγική και τους στόχους της εταιρίας, καθώς και στον επιχειρησιακό σχεδιασμό για την περίοδο 2007 - 2010 αναφέρθηκε η διοίκηση της Lavipharm, στην ενημέρωση των αναλυτών, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2007.

Lavipharm: Ο επιχειρησιακός σχεδιασμός 2007-2010
Στη στρατηγική και τους στόχους της εταιρίας, καθώς και στον επιχειρησαικό σχεδιασμό για την περίοδο 2007 - 2010 αναφέρθηκε η διοίκηση της Lavipharm, στην ενημέρωση των αναλυτών, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιουνίου 2007.

Ειδικότερα, η εταιρία στοχεύει στην ισχυροποίηση της θέσης της στην εγχώρια αγορά σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων του φαρμακευτικού κλάδου, στην ανάπτυξη της διεθνούς παρουσίας της με το διαδερμικό σύστημα φεντανύλης και νιτρογλυκερίνης, στην ενδυνάμωση των οικονομικών της αποδόσεων μέσω ανάπτυξης εργασιών και ορθολογίκευση εξόδων, καθώς και στην αναχρηματοδότηση του βραχυπρόθεσμου δανεισμού με ΑΜΚ και μεσοπρόθεσμο ομολογιακό δάνειο.

Επιπλέον, ο επιχειρησιακός σχεδιασμός 2007-2010 επικεντρώνεται στα ακόλουθα:

* Υγιής ανάπτυξη πωλήσεων

* Σημαντική αύξηση EBITDA

* Θετική επίδραση δραστηριότητας στην Αμερική

* Νέα προϊόντα, νέες αγορές, κέντρο Αυλώνα.

*** Η ενημέρωση αναλυτών της Lavipharm δημοσιεύεται στη δεξιά στήλη: ”Συνοδευτικό Υλικό”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v