Κατά το έτος 2014 ο τζίρος της Εταιρείας Sato παρουσίασε αύξηση, η οποία ανέρχεται σε 32,90% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο έτους 2013, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Πιο συγκεκριμένα για το brand ΕΝΤΟΣ η αύξηση αυτή ανήλθε σε 201% για το έτος 2014 σε σχέση με το έτος 2013.
Για το brand Sato και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 24,6%.
Συγκριτικά, η Εταιρεία από την εμπορική της δραστηριότητα το έτος 2014 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο 2013 βελτίωσε τα αποτελέσματα μετά φόρων κατά €7.892 χιλ.
Τα αποτελέσματα μετά φόρων για το έτος 2014 διαμορφώθηκαν σε €-3.512 έναντι € -2.544χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2013.
Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην εφαρμογή της απόφασης 650/2013 του Π.Π.Α., εκδοθείσα δυνάμει του άρθρου 106β του ΠτΚ (συμφωνία εξυγίανσης), η οποία είχε ως αποτέλεσμα η Εταιρεία το έτος 2013 να σημειώσει έσοδα ποσού €9.797 χιλ.
Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε -1.632€ για το έτος 2014 έναντι -8.384€ για το έτος 2013.
Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν περαιτέρω κατά 17,89% ήτοι € 1.894 χιλ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.