ΗOL: Νέα εταιρική ταυτότητα, νέα πορεία

Η Hellas On Line αλλάζει πρόσωπο. Η εταιρία λανσάρει σήμερα το νέο της λογότυπο και τη νέα της εταιρική εικόνα, υιοθετώντας μία ταυτότητα που σηματοδοτεί τη δυναμική αλλαγή και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της.

ΗOL: Νέα εταιρική ταυτότητα, νέα πορεία
Η HOL αλλάζει πρόσωπο. Η εταιρία λανσάρει σήμερα το νέο της λογότυπο και τη νέα της εταιρική εικόνα, υιοθετώντας μία ταυτότητα που σηματοδοτεί τη δυναμική αλλαγή και διεύρυνση των δραστηριοτήτων της.

Όπως επισημαίνεται από την εταιρία, η νέα επικοινωνιακή καμπάνια της Hellas On Line είναι αποτέλεσμα της ξεκάθαρης στρατηγικής της να γίνει ο δεύτερος μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα μετά τον ΟΤΕ.

Μιας στρατηγικής που, όπως τονίζεται, ξεκίνησε με την πλήρη εξαγορά των Αττικών Τηλεπικοινωνιών και στη συνέχεια με την αποκλειστική εμπορική συμφωνία με τη Vodafone. Μιας στρατηγικής που απαιτεί σκληρή δουλειά, μεγάλες επενδύσεις, σοβαρότητα και συνέπεια.

Ο κ. Στέφανος Λουκάκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Hellas On Line δήλωσε: ”Η νέα εταιρική ταυτότητά μας είναι ορόσημο στην πορεία μας. Θα ήθελα να συγχαρώ τους συνεργάτες μας για την εξαιρετική δουλειά που δίνει ’εικόνα’ στο όραμά μας. Είναι ένα λογότυπο που αγαπήσαμε με την πρώτη ματιά. Και πιστεύουμε ότι θα εμπνεύσει και τους πελάτες μας και θα φέρει τον κόσμο του Internet ακόμα πιο κοντά μας. Ακολουθούμε με συνέπεια τη στρατηγική που χαράξαμε για την αποτελεσματική διεύρυνση των ποιοτικών υπηρεσιών που παρέχουμε. Ταυτόχρονα με τη νέα μας εικόνα, λανσάρουμε και την καινούργια μας προϊοντική γραμμή, με υπηρεσίες Double-play, σταθερής τηλεφωνίας και εταιρικές υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών.”

Σημειώνεται, πως η νέα εταιρική ταυτότητα δίνει στην hellas online μια ζεστή και φιλική αύρα, χρησιμοποιώντας πρωτότυπη γραμματοσειρά, trendy χρώμα και παιχνιδιάρικη γραφή. Ο συνδυασμός των χρωμάτων ματζέντα-γκρί συμβολίζει την ιστορία και το μέλλον της εταιρίας. Αξιόπιστο, διαχρονικό και σοφιστικέ γκρι, για τη μακρόχρονη επιτυχημένη παρουσία της. Φωτεινό, αισιόδοξο και σύγχρονο ματζέντα για το πολλά υποσχόμενο παρόν και μέλλον.

Ταυτόχρονα, αναφέρεται, ο σχεδιασμός του λογοτύπου, με το ”speech bubble” ως σύμβολο επικοινωνίας και σκέψης που αντικατοπτρίζει το αντικείμενο της εταιρίας, με γνώμονα τον άνθρωπο. Πρόκειται για ένα λογότυπο που εστιάζει στις δυνατότητες επικοινωνίας που απολαμβάνει ο καταναλωτής χάρη στην hellas online. Ένα λογότυπο που ”μιλάει τη γλώσσα της εποχής”.

Τέλος, υπογραμμίζεται από την εταιρία, ότι με όραμα τις καλύτερες ανθρώπινες σχέσεις, με αφοσίωση στις πρωτοποριακές τηλεπικοινωνιακές λύσεις, και το μεγαλύτερο, ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών στην Ελλάδα, η Hellas on Line φέρνει τον πολιτισμό στην επικοινωνία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v