Βιοσώλ: Οι τέσσερις πυλώνες της αντεπίθεσης

Πάνω σε τέσσερις διαφορετικούς πυλώνες και με παράλληλη διεύρυνση των προϊόντων που προσφέρει στην αγορά, η Βιοσώλ προσπαθεί να επιστρέψει στην κερδοφορία.

Βιοσώλ: Οι τέσσερις πυλώνες της αντεπίθεσης
Πάνω σε τέσσερις διαφορετικούς πυλώνες και με παράλληλη διεύρυνση των προϊόντων που προσφέρει στην αγορά, η Βιοσώλ προσπαθεί να επιστρέψει στην κερδοφορία.

Η εισηγμένη εταιρία έχει ξεκινήσει μια προσπαθεία αναστροφής της μέχρι τώρα ζημιογόνου πορείας της σε έναν κλάδο όπου μεγάλες εταιρίες του ανταγωνισμού έχουν αναγκαστεί να διακόψουν τη λειτουργία τους, λόγω των προϊόντων χαμηλού κόστους που εισάγονται στην ελληνική αγορά.

Τέσσερις είναι οι βασικές στρατηγικές που έχει αποφασίσει να ακολουθήσει η Βιοσώλ:

Πρώτον, η προσφορά προϊόντων δικής της παραγωγής επί παραγγελία (σώματα καλοριφέρ, κεντρικές κλιματιστικές μονάδες κ.λπ.) σε συνδυασμό με ένα πακέτο υπηρεσιών, έτσι ώστε να διαφοροποιείται από τον εισαγόμενο ανταγωνισμό.

Δεύτερον, έμφαση στην παραγωγή προϊόντων στα οποία η ελληνική αγορά παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και στα οποία έχει συγκριτικό πλεονέκτημα.

Τρίτον, μέσα από τον συνδυασμό πώλησης πακέτων προϊόντων μέρος των οποίων θα είναι δικής της παραγωγής και το υπόλοιπο θα αποτελείται από εισαγόμενα προϊόντα.

Και τέταρτον, μέσα από την προσφορά νέων προϊόντων που σχετίζονται με τις τεχνολογικές εφαρμογές με τις οποίες ασχολείται η Βιοσώλ, όπως η ”υπεύθυνη χρήση ενέργειας” και μελλοντικά η ”υπεύθυνη χρήση νερού”. Στο πλαίσιο αυτό σχεδιάζεται η δημιουργία φωτοβολταϊκού πάρκου σε οικόπεδο συγγενούς εταιρίας, χωρίς όμως να είναι ξεκαθαρισμένο αν το πάρκο αυτό θα περάσει από την πρώτη στιγμή στην κατοχή της εισηγμένης εταιρίας.

Στ.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v