Coca Cola HBC: Αναδιαρθρώνει την παραγωγική βάση στη Ρωσία

Ο όμιλος επένδυσε σημαντικά στον εκσυγχρονισμό μονάδων στη Ρωσία. Πλένο μεταφέρει τον όγκο παραγωγής από γραμμές παλαιότερης τεχνολογίας σε άλλες πιο αναβαθμισμένες. Αυξήθηκε πέρυσι ο όγκος πωλήσεων στη χώρα.

Coca Cola HBC: Αναδιαρθρώνει την παραγωγική βάση στη Ρωσία

Σε αναδιάταξη της παραγωγικής της βάσης στη Ρωσία, που είναι μία από τις σημαντικότερες αγορές της και στην οποία πέρυσι πούλησε 390 εκατομμύρια κιβώτια, αναψυκτικών, νερών και χυμών, προχωρά η Coca Cola HBC.

Στο πλαίσιο αυτό κλείνει το κομμάτι παραγωγής του εργοστασίου της στο Nizhny Novgorod μεταφέροντας τον παραγόμενο όγκο της συγκεκριμένης μονάδας σε άλλα εργοστάσια, ενώ η συγκεκριμένη εγκατάσταση θα παραμείνει ως κέντρο πωλήσεων, διανομής και logistics.

Σύμφωνα με την εταιρεία το διάστημα 2012-2014 ο όμιλος επένδυσε σημαντικά στον εκσυγχρονισμό της παραγωγικής δυναμικότητας της στη Ρωσία τοποθετώντας 15 νέες γραμμές παραγωγής.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έλαβε την απόφαση να μεταφέρει τον όγκο παραγωγής από δύο γραμμές παλαιότερης τεχνολογίας που υπήρχαν στη μονάδα του Nizhny Novgorod σε γειτονικές πιο αναβαθμισμένες μονάδες, όπως αναφέρουν στο Euro2day.gr πηγές κοντά στην εταιρεία. Αυτές είναι των Samara, Orel, Μόσχας, Istra και του Rostov.

Με την αλλαγή στο μοντέλο και τη μεταφορά της παραγωγής η εταιρεία στο Nizhny Novgorod θα διατηρήσει τη λειτουργία της μονάδας ως κέντρο πωλήσεων, διανομής και logistics. Επίσης η εταιρεία, κατά δήλωση στελεχών της, θα διατηρήσει και το νομικό πρόσωπο της μονάδας, ενώ κατά τη διάρκεια αυτών των αλλαγών θα διατηρηθεί και το 89% των θέσεων εργασίας στα δύο εμπορικά τμήματα.

Σημειώνεται ότι πέρυσι στη Ρωσία, ο όγκος πωλήσεων επανήλθε σε ανοδική τροχιά καταγράφοντας αύξηση κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό στο τέταρτο τρίμηνο όταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013 είχε καταγράψει υψηλή μονοψήφια αύξηση.

Σε ετήσια βάση, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1% μετά την αύξηση 5% στο αντίστοιχο διάστημα του 2013. Οι επιδόσεις ήταν θετικές παρά τη συνέχιση των αρνητικών γεωπολιτικών εξελίξεων και τις γενικές μακροοικονομικές τάσεις που έπληξαν το διαθέσιμο εισόδημα.

Ειδικότερα στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών καταγράφηκε αύξηση 3% ενώ οι πωλήσεις με το σήμα Coca-Cola ενισχύθηκαν κατά 7%, αύξηση η οποία ενισχύθηκε από το βελτιωμένο όγκο πωλήσεων στο οργανωμένο εμπόριο και τις επιτυχημένες εμπορικές δραστηριότητες.

Οι θετικές επιδόσεις στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών ενισχύθηκαν χάρη στη σημαντική αύξηση των πωλήσεων χυμών.

Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά ποσοστό κοντά στο άνω άκρο του εύρους 10-20% στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου, υποστηριζόμενοι από την υψηλής τάξης μονοψήφια αύξηση των πωλήσεων του σήματος Dobry και την ένταξη του σήματος Moya Semya στο χαρτοφυλάκιο.

Σε ετήσια βάση, στην κατηγορία των χυμών η εταιρεία αύξησε το μερίδιό της τόσο σε όγκο πωλήσεων όσο και σε αξία.

Πάντως η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι η Ρωσία θα συνεχίσει να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες στην αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v