Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

RomTelecom: Χιονοστιβάδα η διαρροή πελατών

Σε μείωση τιμολογίων πακέτων σταθερής τηλεφωνίας προχώρησε προ ημερών η RomTelecom σε μια προσπάθεια της νέας διοίκησης, υπό τον κ. Γ. Ιωαννίδη, να ανακόψει τη διαρροή πελατών η οποία έχει λάβει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

RomTelecom: Χιονοστιβάδα η διαρροή πελατών
του Φώτη Κόλλια

Σε μείωση τιμολογίων πακέτων σταθερής τηλεφωνίας προχώρησε προ ημερών η RomTelecom σε μια προσπάθεια της νέας διοίκησης, υπό τον κ. Γ. Ιωαννίδη, να ανακόψει τη διαρροή πελατών η οποία έχει λάβει διαστάσεις χιονοστιβάδας.

Όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής του ΟΤΕ, αποφασίστηκε η μείωση του λεγόμενου ”Social Package” στα 3,9 ευρώ μηνιαίως.

Ταυτόχρονα ανακοινώθηκε ένα νέο πακέτο, υπό την επωνυμία ”Unlimited Package”, το οποίο επιτρέπει στους συνδρομητές να έχουν απεριόριστες φωνητικές κλήσεις, με 11,2 ευρώ τον μήνα. Ταυτόχρονα αποφασίστηκε η σημαντική μείωση στα πάγια των ευρυζωνικών συνδέσεων κατά περίπου 50%.



Ο κ. Ιωαννίδης έχει, πάντως, δύσκολη αποστολή καθώς ανέλαβε τα ηνία της RomTelecom σε μια περίοδο όπου βρίσκεται σε εξαιρετικά δυσχερή θέση. Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρία χάνει 2.500 – 3.000 πελάτες ημερησίως τους οποίους κερδίζουν οι επιχειρήσεις κινητής τηλεφωνίας και καλωδιακής τηλεόρασης.

Το στοίχημα του νέου διευθύνοντος συμβούλου γίνεται ακόμα πιο δύσκολο, με δεδομένο ότι όταν τοποθετήθηκε στη RomTelecom αποχώρησε σύσσωμη η προηγούμενη διοίκηση που είχε τα ηνία κατά την τελευταία 5ετία, χωρίς να συμβάλει στην ανατροπή της αρνητικής πορείας.



Η προηγούμενη διοίκηση χρεώνεται και ένα σοβαρό πλήγμα στην αξιοπιστία της εταιρίας καθώς τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε προχωρήσει σε εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια στην οποία άφηνε να εννοηθεί ότι μειώνονται οι τιμές, ενώ στην πραγματικότητα είχε αυξήσει σημαντικά τα πάγια.

Το γεγονός ότι η μεγάλη αύξηση παγίων αποκρύπτονταν από τη διαφημιστική καμπάνια προκάλεσε σοβαρές αντιδράσεις στη Ρουμανία και μόνο τον Σεπτέμβριο η RomTelecom έχασε 100.000 πελάτες.

Στην τελευταία παρουσίαση στους αναλυτές η διοίκηση του ΟΤΕ δεν έκρυψε τα προβλήματα στη Ρουμανία. Κατά την παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου του ΟΤΕ στο Λονδίνο, τον περασμένο Μάρτιο, ο πρόεδρος του οργανισμού κ. Παναγ. Βουρλούμης είχε υποστηρίξει ότι τα έσοδα της RomTelecom θα μειώνονται περί το 2% ανά έτος μέχρι το 2009, ενώ τα συνολικά λειτουργικά έξοδα θα αυξάνονται περί το 2,5%.



Αυτή την περίοδο ο κ. Ιωαννίδης προσπαθεί να στήσει τη νέα διοικητική ομάδα της RomTelecom από το μηδέν, ενώ οι μειώσεις τιμών δείχνουν πως επιχειρεί να δημιουργήσει αναχώματα στη διαρροή πελατών. Αντίστοιχη μάχη θα χρειαστεί και στις ευρυζωνικές συνδέσεις όπου η εταιρία βρίσκεται αντιμέτωπη με σοβαρό ανταγωνισμό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ελέγχει μόλις το 10% της αγοράς, ενώ περί το 45% κατέχει η RCS/RDS και περί το 33% αρκετές μικρές εταιρίες που έχουν αναπτύξει συνοικιακά δίκτυα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v