Κατά 17% αυξήθηκαν τα συνολικά έσοδα του ομίλου της Entersoft στη χρήση 2014, ως αποτέλεσμα των πρόσφατων επενδύσεων σε νέα προϊόντα, στις δραστηριότητες στο εξωτερικό καθώς και στη νέα εξαγορά της Alpha Software Solutions ΙΚΕ που πραγματοποιήθηκε.Τα καθαρά έσοδα του ομίλου ανήλθαν στα 9,39 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 17% σε σχέση με την περυσινή χρήση, ενώ η κερδοφορία προ φόρων ανήλθε στο 1,54 εκατ. ευρώ καταγράφοντας αύξηση 57% σε σχέση με την περυσινή χρήση. Τα καθαρά έσοδα της μητρικής αυξήθηκαν κατά 13% και ανήλθαν στα 7,05 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο 1,70 εκατ. ευρώ, σημαντικά αυξημένα σε σχέση με το 2013.
Να σημειωθεί επίσης ότι ο όμιλος αύξησε το προσωπικό του κατά 35% δημιουργώντας περί τις 45 νέες θέσεις εργασίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της εταιρείας, αν και η χρονιά σημαδεύτηκε από συγκράτηση επενδύσεων από τις επιχειρήσεις ειδικά στο τελευταίο τρίμηνο, η Entersoft κατάφερε να αναλάβει νέα έργα σε σημαντικούς νέους πελάτες όπως: ΑΜΒΥΞ Α.Ε., ΕΜΑ Α.Ε., ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ & ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΣΥΝ.ΠΕ, ΜΙΝΕΡΒΑ Α.Ε., AΛΦΑ-BΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΝΑ CASH AND CARRY, ASTRAZENECA Α.Ε., ΙΕΚ ΑΚΜΗ, IBS Α.Ε., ΔΡΑΚΟΥΛΗ ΚΟΦΦΙ Α.Ε., ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ, ACTELION PHARMACEUTICALS ΕΛΛΑΣ Α.Ε., BRAVO GREECE Α.Ε., PROXIMITY Α.Ε. και πολλούς άλλους.
Η Retail Link αναδείχτηκε ως η πιο ταχέως αναπτυσσόμενη θυγατρική, με μεγάλη αύξηση εσόδων και κερδών, αλλά και υλοποίηση έργων σε εταιρείες όπως η Coca Cola, η Δωδώνη, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η Johnson & Johnson και πολλές άλλες. Οι πωλήσεις στο εξωτερικό παρουσίασαν σταθερή πορεία κι αναμένεται να ενισχυθούν την επόμενη χρονιά μετά και την ίδρυση της θυγατρικής Entersoft Middle East στο Ντουμπάι.
Για την ακόμα μεγαλύτερη ενίσχυση της ανάπτυξής της, η εταιρεία ανακοίνωσε το καλοκαίρι επενδυτικό πλάνο ανάπτυξης νέων προϊόντων συνολικού ύψους 5 εκατ. ευρώ για την επόμενη τριετία. Τα βασικά νέα προϊόντα που αναπτύσσονται ήδη εστιάζουν στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στη δυνατότητα για διεθνή ανάπτυξη των πελατών της Entersoft που θα τα επιλέξουν. Θα αφορούν τομείς όπως Marketing CRM (Merchandising, Segmentation Analysis), Warehouse Management Systems (WMS) κ.ά.
Παράλληλα, όλα τα βασικά προϊόντα της εταιρείας θα παρέχονται On Premise, On Cloud αλλά και ως Software as a Service (SaaS), για μεγαλύτερη ευελιξία.