Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Attica Group: Κέρδη έναντι ζημιών το α’ τρίμηνο

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group για το α’ τρίμηνο του 2007, στα οποία περιλαμβάνονται έκτακτα κέρδη 12,5 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superfast X, παρουσιάζουν καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 9,34 εκατ. ευρώ από ζημιές 0,47 εκατ. ευρώ.

Attica Group: Κέρδη  έναντι ζημιών το α’ τρίμηνο
Οι ενοποιημένες πωλήσεις της Attica Group το α΄ τριμήνου 2007 ανήλθαν στα 59,5 εκατ. ευρώ από 51,4 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο 2006) και τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) στα 7,8 εκατ. ευρώ από 2,8 εκατ. ευρώ.

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group για το α’ τρίμηνο του 2007, στα οποία περιλαμβάνονται έκτακτα κέρδη 12,5 εκατ. ευρώ από την πώληση του Superfast X, παρουσιάζουν καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας 9,34 εκατ. ευρώ από ζημιές 0,47 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, ότι τα συγκριτικά στοιχεία του 2006 αναφέρονται στις συνεχιζόμενες δραστηριότητες και δεν περιλαμβάνουν αυτές τριών Superfast που ήταν δρομολογημένα στις γραμμές της Βαλτικής θάλασσας και επωλήθησαν τον Απρίλιο 2006.

Επίσης, τα οικονομικά στοιχεία του α΄ τριμήνου 2007 δεν είναι απολύτως συγκρίσιμα με αυτά του 2006 λόγω μεταδρομολογησης τριών πλοίων του Ομίλου και της προσθήκης ενός νεοαποκτηθέντος πλοίου της Blue Star Ferries τον Αύγουστο 2006.

Τα οικονομικά στοιχεία του α΄ τριμήνου 2007 ως και αυτά της αντίστοιχης περιόδου του 2006 απεικονίζονται με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης και παρουσιάζουν την 31η Μαρτίου, 2007:

* Καθαρή θέση των μετόχων της εταιρίας 354,0 εκατ. ευρώ από 344,3 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2006,

* Ταμειακά Διαθέσιμα 119,3 εκατ. ευρώ από 100,1 εκατ. ευρώ την 31η Μαρτίου 2006.

* Πάγια Στοιχεία αξίας 784,1 εκατ. ευρώ από 757,3 εκατ. ευρώ την 31η Δεκεμβρίου 2006.

Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2007 περιλαμβάνονται καθαρές χρηματοοικονομικές δαπάνες 5,29 εκατ. ευρώ έναντι 5,18 εκατ. ευρώ το α΄τρίμηνο του προηγούμενου έτους και αποσβέσεις 6,60 εκατ. ευρώ έναντι 7,00 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο το 2006.

ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΤΟΛΟΥ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ

Στις αρχές του έτους, το Blue Star 1 μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge σε αντικατάσταση του Superfast X και το Φεβρουάριο 2007, μετά από διετή επιτυχή εκμετάλλευση στη σύνδεση Γερμανίας-Φινλανδίας, το RoRo Marin ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Βενετία (Porto Marghera)-Πάτρα. Νωρίτερα, τον Νοέμβριο 2006, η Διοίκηση της Attica Group ήλθε σε συμφωνία με τη γαλλική εταιρία Fret Cetam για τη ναύλωση του RoRo Nordia για δύο χρόνια.

Κατά το α΄ τρίμηνο του 2007 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε στην Αδριατική θάλασσα, στη Βόρειο θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με τέσσερα πλοία Superfast, οκτώ πλοία Blue Star και δύο φορτηγά-οχηματαγωγά πλοία (RoRo).

Την 31η Μαρτίου 2007, το ποσοστό συμμετοχής της Attica Group στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρίας Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ ανήρχετο σε 22,25%.

ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ – ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα τα πλοία Superfast V, Superfast VI, Superfast XI και Superfast XII μετέφεραν 96.614 επιβάτες (αύξηση 35,7%), 30.698 φορτηγά οχήματα (αύξηση 35,1%) και 16.768 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 34,0%) και διατήρησαν σταθερά την πρώτη θέση σε επιβάτες, φορτηγά οχήματα και Ι.Χ. οχήματα με μερίδιο αγοράς 33,5% στους επιβάτες, 26,7% στα φορτηγά οχήματα και 29,6% στα Ι.Χ. οχήματα επί του συνόλου των μεταφερθέντων επιβατών, φορτηγών οχημάτων και Ι.Χ. οχημάτων στις γραμμές Ελλάδος-Ιταλίας στην Αδριατική θάλασσα το α΄ τρίμηνο του 2007. Τα μερίδια αγοράς προέρχονται από στοιχεία των Ελληνικών Λιμενικών Αρχών.

Ο Όμιλος Blue Star είχε παρουσία στην Αδριατική θάλασσα με ένα πλοίο το Blue Horizon έναντι δύο πλοίων το αντίστοιχο διάστημα 2006. Το μεταφορικό έργο της Blue Star Ferries το α΄ τρίμηνο ανήλθε σε 20.537 επιβάτες (μείωση 16,3% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2006), 2.792 Ι.Χ. οχήματα (μείωση 18,0%) και 6.478 φορτηγά οχήματα (μείωση 20,5%).

Στην σύνδεση Σκωτίας-Βελγίου στη Βόρειο θάλασσα, ο Όμιλος δραστηριοποιήθηκε με το πλοίο Superfast X μέχρι τις 29 Ιανουαρίου, 2007 και στη συνέχεια με το Blue Star 1 το οποίο μεταδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι. Κατά το α΄ τρίμηνο του 2007 με τα δρομολόγια να παραμένουν ίδια όπως το αντίστοιχο τρίμηνο του 2006, το μεταφορικό έργο στη γραμμή αυτή ανήλθε σε 15.528 επιβάτες (αύξηση 0,3% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο του 2006), 5.223 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 5,7%) και 6.229 φορτηγά οχήματα (μείωση 15,2%).

---Blue Star

Στο α΄ τρίμηνο του 2007 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Blue Star Ναυτιλιακή, στην οποία η Attica Group κατέχει ποσοστό 48,8%, ανήλθε σε 28,5 εκατ. ευρώ έναντι 21,2 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο του 2006 (αύξηση 34,4%).

Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν στα 3,79 εκατ. ευρώ έναντι 1,46 εκατ. ευρώ (αύξηση 160,0%) ενώ οι ζημίες μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 1,85 εκατ. ευρώ, σημαντικά μειωμένες από τις ζημίες 2,05 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο λαμβάνοντας υπ’οψιν το έκτακτο κέρδος 1 εκατ. ευρώ περίπου από πώληση πλοίου το α’τρίμηνο 2006.



Στην αύξηση των πωλήσεων και της λειτουργικής κερδοφορίας του Ομίλου Blue Star και στη μείωση των ζημιών στο α΄ τρίμηνο 2007, συνέβαλαν το αυξημένο μεταφορικό έργο στις γραμμές των γραμμών εσωτερικού με την δρομολόγηση στη γραμμή των Δωδεκανήσων του νεοαποκτηθέντος επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου Διαγόρας τον Αύγουστο 2006, η πτώση της τιμής των καυσίμων και η επιτυχής μεταδρομολόγηση του Blue Star 1 από τις γραμμές της Αδριατικής στη γραμμή της Σκωτίας.

Το συνολικό μεταφορικό έργο του Ομίλου Blue Star για το α΄ τρίμηνο του 2007 ανήλθε σε 544.349 επιβάτες (αύξηση 14,1%), 76.084 Ι.Χ. οχήματα (αύξηση 18,5%) και 38.545 φορτηγά οχήματα (αύξηση 29,6%).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v