Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η&Μ: Αύξηση πωλήσεων κατά 29% στην Ελλάδα

Ισχυρή άνοδο τζίρου εμφάνισε το 2014 η θυγατρική του σουηδικού ομίλου. Στα 30 τα εν Ελλάδι καταστήματα, με τρία νέα σημεία πώλησης το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Αύξηση κερδών 17% για τον όμιλο.

Η&Μ: Αύξηση πωλήσεων κατά 29% στην Ελλάδα

Με αύξηση πωλήσεων κατά 29% έκλεισε την οικονομική χρήση του 2014 η ελληνική θυγατρική του σουηδικού ομίλου ένδυσης H&M.

Ακολουθώντας πλήρως την τάση του εννεαμήνου, όπου η ποσοστιαία αύξηση πωλήσεων ήταν αντίστοιχη, η αλυσίδα στην Ελλάδα πραγματοποίησε πωλήσεις της τάξης των 143 εκατ. ευρώ έναντι 105,7 εκατ.ευρώ το 2013. Η αύξηση στο οικείο νόμισμα (σουηδική κορώνα) υπολογίζεται δε σε 36%.

Σημειώνεται ότι η χρήση της αλυσίδας άρχεται την 1η Δεκεμβρίου και λήγει στις 30 Νοεμβρίου, οπότε στα αποτελέσματα της δεν υπολογίζονται οι πωλήσεις του φετινού Δεκεμβρίου, που για πολλούς μεν υπήρξε «ασθενικός» αλλά κατά κάποιες εκτιμήσεις πιο γενναιόδωρος για τους μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου.

Η αλυσίδα πρόσθεσε τρία νέα σημεία πώλησης κατά το δ' τρίμηνο, και έκλεισε ένα, διαμορφώνοντας το συνολικό αριθμό των καταστημάτων του δικτύου της στα 30 σημεία.

Σε ότι αφορά τις ενοποιημένες επιδόσεις του ομίλου, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 14% ενώ τα καθαρά κέρδη κατά 17%. Για το σύνολο του έτους, ο σουηδικός όμιλος άνοιξε 379 νέα καταστήματα, με το συνολικό αριθμό να φτάνει στα 3.511 σε 55 αγορές, ενώ οι χώρες στις οποίες σημειώθηκε η μεγαλύτερη εξάπλωση ήταν η Κίνα, οι ΗΠΑ, η Πολωνία και η Γερμανία.

Για το τρέχον έτος, η H&M σχεδιάζει το άνοιγμα 400 νέων καταστημάτων, ενώ έχει προγραμματιστεί είσοδος σε νέες αγορές, όπως η Ταϊβάν, το Περού, το Μακάου, η Νότια Αφρική και η Ινδία. Παράλληλα, αναμένει αυξημένες πωλήσεις κατά 14% για τον Ιανουάριο σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v