Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τάσεις φυγής της Pepsico από Ελλάδα

Φουντώνουν τα σενάρια που θέλουν η PepsiCo να έχει ξεκινήσει νέες διαπραγματεύσεις με τοπικούς εμφιαλωτές για την απεμπλοκή της από το κομμάτι της παραγωγής στην Ελλάδα. Οι διαπραγματεύσεις με εμφιαλωτές και η φυγή του marketing.

Τάσεις φυγής της Pepsico από Ελλάδα

Από τη Ρουμανία τρέχει πλέον το marketing της Pepsico στην Ελλάδα και σε άλλες 11 χώρες όπως αναφέρουν διεθνή μέσα.

Επικεφαλής της PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise ορίσθηκε ο Ρουμάνος Calin Clej ο οποίος θα συντονίζει όλη τη στρατηγική για τη Ρουμανία, την Ελλάδα, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, την Αλβανία, την Κροατία, την πΓΔΜ, το Μαυροβούνιο, τη Βοσνία, τη Μάλτα, την Κύπρο και το Ισραήλ.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία ο Calin Clej θα διαχειριστεί την ορθή εφαρμογή των σχεδίων δράσης για την PepsiCo και την ανάπτυξη νέων συνεργιών στις αγορές της Βαλκανικής.

Την ίδια ώρα έχουν φουντώσει εκ νέου τα σενάρια που θέλουν ηγ εν Ελλάδι θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού να έχει ξεκινήσει νέες διαπραγματεύσεις με τοπικούς εμφιαλωτές για την απεμπλοκή της από το κομμάτι της παραγωγής στην Ελλάδα.

Η εταιρεία φέρεται να έχει προτείνει σε όσους τοπικούς εμφιαλωτές έχει κάνει κρούση διάφορα εναλλακτικά σενάρια. Μεταξύ αυτών είναι η παραχώρηση των εγκαταστάσεων και μαζί η άδεια χρήσης των σημάτων της (Pepsi Cola, 7Up, Lipton Ice Tea και HBH), με αντάλλαγμα την καταβολή ενός ποσοστού επί των πωλήσεων υπό τη μορφή δικαιωμάτων.

Σημειώνεται ότι το μερίδιο της εταιρείας στην Ελλάδα έχει υποχωρήσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια όπως και ο τζίρος της.

Συγκεκριμένα το μερίδιό της στο σύνολο της χώρας διαμορφώνεται πλέον στο 6,8%, ενώ την περίοδο 2009-2013 έχασε περίπου το 45% των πωλήσεών της, καθώς από 125,5 εκατ. ευρώ το 2009 έφθασε στα 70 εκατ. στο τέλος του 2013.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v