Moda Bagno: Αύξηση 68,8% στα κέρδη ομίλου

Αύξηση 79% και 68,8% παρουσίασαν τα κέρδη μετά φόρων για την εταιρία και τον όμιλο αντίστοιχα της Βαρβέρης Moda Bagno στο α’ τρίμηνο του 2007, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006.

Moda Bagno: Αύξηση 68,8% στα κέρδη ομίλου
Αύξηση 79% και 68,8% παρουσίασαν τα κέρδη μετά φόρων για την εταιρία και τον όμιλο αντίστοιχα της Βαρβέρης Moda Bagno στο α’ τρίμηνο του 2007, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006.

Ειδικότερα, αύξηση των προ φόρων κερδών για το α’ τρίμηνο του 2007, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, κατά 70% (628 χιλ. ευρώ έναντι 370 χιλ. ευρώ) σε επίπεδο εταιρίας και κατά 68% σε επίπεδο ομίλου (425 χιλ. ευρώ έναντι 253 χιλ. ευρώ) παρουσιάζει η εταιρία Βαρβέρης Moda Bagno.

Αντίστοιχη αύξηση παρουσιάζουν και τα μετά από φόρους αποτελέσματα, τόσο σε επίπεδο εταιρίας (472 χιλ. ευρώ έναντι 263 χιλ. ευρώ) όσο και σε επίπεδο ομίλου.

Τα μετά φόρων κέρδη για την εταιρία και τον όμιλο ανήλθαν αντίστοιχα σε 0,47 εκατ. ευρώ και 0,25 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το 2006 79% και 68,8% αντίστοιχα.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν για την εταιρία σε 1 εκατ. ευρώ έναντι 0,76 εκατ. ευρώ το 2006, σημειώνοντας αύξηση 30,7%, και για τον όμιλο σε 0,84 εκατ. ευρώ έναντι 0,70 εκατ. ευρώ το 2006, σημειώνοντας αύξηση 19%.

Ο κύκλος εργασιών των βασικών εμπορικών δραστηριοτήτων (δηλαδή οι δραστηριότητες εκτός οικοδομικού κλάδου) παρουσιάζεται αυξημένος κατά 11,2% σε επίπεδο εταιρίας, δηλαδή 7,35 έναντι 6,61 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2006, και σε επίπεδο ομίλου κατά 5%, δηλαδή 7,55 έναντι 7,19 εκατ. ευρώ το 2006.

Ο κύκλος εργασιών από το σύνολο των δραστηριοτήτων της εταιρίας ανήλθε σε 7,35 εκατ. ευρώ, στο ίδιο ύψος με αυτόν της αντίστοιχης περιόδου του 2006 λόγω εξάντλησης του αποθέματος οικοδομών προς πώληση εντός του 2006, ενώ σε επίπεδο ομίλου ανήλθε σε 7,55 εκατ. ευρώ και παρουσιάζεται μειωμένος κατά 0,39 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2006 λόγω της επίδρασης στην κατανάλωση των εσωτερικών συνθηκών που επικρατούν στην τουρκική αγορά.

Η αξία των εισερχόμενων παραγγελιών κατά το α’ τρίμηνο του 2007 είναι αυξημένη κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006.

Όπως επισημαίνεται, η δυναμική της αυξημένης ζήτησης, ο εμπλουτισμός με νέες σειρές εμπορευμάτων που σύντομα θα διατίθενται, η οργάνωση δυναμικού πωλήσεων για την υποστήριξη νέων τομέων όπως κατασκευών και διαγωνισμών, η προγραμματισμένη ανάπτυξη νέων σημείων πώλησης σε συνδυασμό με την εξέλιξη του προγράμματος οργανικής ανάπτυξης συντελούν ώστε να υπάρξει για το 2007 σημαντική βελτίωση στην κερδοφορία σε σχέση με το 2006.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v