Data Communication: Λύση CRM στην Infobank Hellastat

Το Microsoft Dynamics CRM 2013 προκρίθηκε ως η ιδανική λύση, εξαιτίας των δυνατοτήτων παραμετροποίησης και της λειτουργικότητάς του, επιτρέποντας μάλιστα τη βελτίωση των διαδικασιών του κύκλου πώλησης και της εξυπηρέτησης των πελατών.

Data Communication: Λύση CRM στην Infobank Hellastat

Η Data Communication γνωστοποιεί ότι ολοκλήρωσε την εγκατάσταση της επιχειρηματικής λύσης Microsoft Dynamics CRM 2013 στην Infοbank Hellastat A.E.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, διαθέτοντας αμιγώς πελατοκεντρική λειτουργία, βασική ανάγκη της Infobank Hellastat A.E. ήταν η ανανέωση των πληροφοριακών υποδομών της με μια νέα πλατφόρμα που θα επέτρεπε καλύτερη οργάνωση των επιχειρησιακών της πόρων και μέγιστη αξιοποίηση του συνόλου της επικοινωνίας της με τους πελάτες της. Ως εκ τούτου, βασικό ζητούμενο στην επιλογή της λύσης ήταν η γρήγορη εγκατάσταση του συστήματος, καθώς και η αποφυγή χρονοβόρων διαδικασιών εκπαίδευσης των εργαζόμενων της εταιρίας.

Το Microsoft Dynamics CRM 2013, καλύπτοντας τις λειτουργίες των Πωλήσεων, του Marketing και της Υποστήριξης Πελατών, προκρίθηκε ως η ιδανική λύση, εξαιτίας των δυνατοτήτων παραμετροποίησης και της υψηλής λειτουργικότητάς του, επιτρέποντας μάλιστα τη βελτίωση των διαδικασιών του κύκλου πώλησης αλλά και της εξυπηρέτησης των πελατών.

Το έργο, από την εγκατάσταση, την ανάλυση και τη σχεδίαση, έως την παραμετροποίηση και την εκπαίδευση, ανέλαβε εξολοκλήρου η Data Communication. Για την υλοποίηση του έργου η Data Communication χρησιμοποίησε τη διεθνή μεθοδολογία υλοποίησης έργων Sure Step της Microsoft που εγγυάται τη σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τον συμφωνηθέντα προϋπολογισμό και τις απαραίτητες προδιαγραφές ολοκλήρωση του έργου.

Με αφορμή την επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου, ο κ. Χρυσόστομος Κάτσης, διευθύνων σύμβουλος Infobank Hellastat A.E. δήλωσε: «Η εγκατάσταση του CRM στην Infobank Hellastat ήταν ένα project που ολοκληρώθηκε μέσα στους χρόνους που είχαμε θέσει και με μεγάλη επιτυχία. Η εκπαίδευση του προσωπικού ήταν πλήρης και οι χρήστες από την πρώτη μέρα κατάφεραν να επωφεληθούν από την πλειοψηφία των δυνατοτήτων της εφαρμογής. Η χρήση που γίνεται είναι καθημερινή και πλέον απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία των τμημάτων και την ορθή καταγραφή των ενεργειών».

Από την πλευρά του ο κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Data Communication, ανέφερε: «Με σταθερή προσήλωση στη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη, μέσα από την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360, εστιάζουμε και μελετάμε εις βάθος κάθε περίπτωση ξεχωριστά, προκειμένου η υλοποίηση που θα πραγματοποιήσουμε να καλύπτει πλήρως το σύνολο των αναγκών του. Ζητούμενο για εμάς παραμένει να είμαστε στρατηγικοί συνεργάτες των επιχειρήσεων, προτείνοντας ολοκληρωμένες και αξιόπιστες λύσεις πληροφορικής που εξασφαλίζουν μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας και αύξηση της ανταγωνιστικότητας των πελατών μας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v