Αύξηση πωλήσεων που αγγίζει το 9% στην εγχώρια αγορά, χωρίς να συνυπολογίζεται η χριστουγεννιάτικη περίοδος, καταγράφει ο όμιλος Jumbo στο πρώτο πεντάμηνο της τρέχουσας χρήσης έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2013.
Η επίδοση του ομίλου δε σε όλες τις υπόλοιπες αγορές, όπου δραστηριοποιείται παρουσιάζει για το ίδιο διάστημα διψήφιους ρυθμούς αύξησης των πωλήσεων.
Με βάση τις παραπάνω ενδείξεις, ο ετήσιος στόχος για το οικονομικό έτος 2014- 2015 για αύξηση πωλήσεων μεταξύ 4-6% θεωρείται επιτεύξιμος και «με πιο κακό σενάριο» ανάφερε ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας Απ. Βακκάκης, στο περιθώριο της έκτακτης γ.σ. των μετόχων της.
Πρόσθεσε ότι τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται μικρή κάμψη των πωλήσεων, γεγονός που ωστόσο δεν δείχνει ότι έχει ασκηθεί σημαντική επιρροή από τις τρέχουσες πολιτικές εξελίξεις. Εκτίμησε ότι η συγκεκριμένη κάμψη μπορεί να αποδοθεί στις καιρικές συνθήκες, αλλά και στο γεγονός πως φέτος κατά την εορταστική περίοδο, τα καταστήματα θα είναι ανοικτά και τις τρείς Κυριακές.
Συμπλήρωσε ωστόσο πως για να κάνει κανείς οποιαδήποτε πρόβλεψη στην Ελλάδα θα πρέπει να είναι «μελλοντολόγος».
Συνέχισε δε λέγοντας, πως η αντοχή της Jumbo στην κρίση, «δεν σημαίνει ότι η χώρα και η ελληνική οικονομία δεν έχει πρόβλημα. Η Ελλάδα εξακολουθεί να έχει πρόβλημα ισόρροπης ανάπτυξης και μάλιστα σε αυτό το κομμάτι υπάρχει παντελής αδράνεια από τις πολιτικές δυνάμεις και τις τράπεζες. Αυτός είναι και ο μεγάλος κίνδυνος, γιατί παραμένουμε εγκλωβισμένοι σε αδιέξοδα».
Πάντως ο όμιλος συνεχίζει ακάθεκτος το επενδυτικό του πρόγραμμα με στόχο έως το τέλος της τρέχουσας χρήσης να προσθέσει ένα ακόμη κατάστημα στη Ρουμανία, μετά τα εγκαίνια τεσσάρων νέων σημείων που πραγματοποίησε στο πεντάμηνο.