Σαράντης: Στις ΗΠΑ μέσω της Estee Lauder

Tη συνεργασία του με την εταιρία Aramis & Designer Fragrances, διεθνή ηγέτη στην παγκόσμια αγορά αρωμάτων επιλεκτικής που ανήκει στην Estee Lauder, για το λανσάρισμα του ανδρικού αρώματος Mustang στην αμερικανική αγορά γνωστοποίησε η εταιρία Γρ. Σαράντης.

Σαράντης: Στις ΗΠΑ μέσω της Estee Lauder
Tη συνεργασία του με την εταιρία Aramis & Designer Fragrances, διεθνή ηγέτη στην παγκόσμια αγορά αρωμάτων επιλεκτικής που ανήκει στην Estee Lauder, για το λανσάρισμα του ανδρικού αρώματος Mustang στην αμερικανική αγορά γνωστοποίησε η εταιρία Γρ. Σαράντης.

Η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί το πρώτο στάδιο ευρύτερης συνεργασίας των δύο πλευρών, στην οποία προβλέπεται ότι η Σαράντης ως παραγωγός χαμηλού κόστους (low cost producer) θα αναπτύξει και θα προωθήσει με την Estee Lauder και άλλα αρωματικά προϊόντα.

Επίσης, προβλέπεται μεσοπρόθεσμα η επέκταση του δικτύου διανομής πέραν της αμερικανικής αγοράς και όπου η Estee Lauder διαθέτει δίκτυο. Σε ό,τι αφορά την πιλοτική εφαρμογή της συμφωνίας μέσω του συγκεκριμένου λανσαρίσματος, η Σαράντης δεν θα επιβαρυνθεί με κόστη. Τα έσοδά της ωστόσο θα προκύψουν από την τιμή πώλησης των τιμολογημένων προϊόντων προς την Estee Lauder.

”Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε σε αυτή τη συνεργασία ενδυναμώνοντας τους δεσμούς μας με την Estee Lauder, μια εταιρία με την οποία συνεργαζόμαστε εδώ και 35 χρόνια”, δήλωσε ο Κυριάκος Σαράντης, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου.

Ο όμιλος Σαράντη, αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του και τις μεγάλες επιτυχίες που έχει παρουσιάσει στην ανάπτυξη αρωματικών προϊόντων, ανέλαβε και ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του αρώματος Mustang.

Επίσης, έχει αναλάβει την αποκλειστική παραγωγή του προϊόντος καθώς και τη δημιουργία της διαφημιστικής του καμπάνιας.

Όπως επισημαίνεται, για τον σκοπό αυτό και με γνώμονα την ανελλιπή τροφοδοσία της αμερικανικής αγοράς, θα χρησιμοποιήσει τις ήδη υπάρχουσες παραγωγικές του εγκαταστάσεις, εκμεταλλευόμενος την πλήρη αξιοποίηση του παραγωγικού του δυναμικού.

Σημειώνεται πως το άρωμα Mustang είναι συνεργασία της Estee Lauder με την αμερικανική εταιρία Ford Motor Companies, όσον αφορά στην ονομασία του προϊόντος. Η συσκευασία του αρώματος Mustang, η ονομασία του οποίου είναι βασισμένη σε ένα αμερικανικό σύμβολο, είναι μεταλλική και συλλεκτική στο χρώμα του γραφίτη και ξεχωρίζει με το θρυλικό έμβλημα του Mustang. Το νέο ανδρικό άρωμα υπογραμμίζει τον άντρα Mustang διατηρώντας τις αξίες του ανδρισμού και του μύθου που συνοδεύει η υπογραφή του.

Επιπλέον, αναφέρεται ότι το άρωμα Mustang είναι γοητευτικό, σχεδιασμένο για τον άντρα Mustang: δυναμικό, έντονο με τον δικό του προσωπικό μύθο. Οι αρωματικές του νότες από κέδρο, κεχριμπάρι και tobacco δίνουν μια αρρενωπή αύρα που ταιριάζει στους σημερινούς άντρες με αυτοπεποίθηση και δυναμισμό.

Το άρωμα Mustang θα λανσαριστεί στις αρχές Ιουλίου του 2007 στην αμερικανική αγορά, συγκεκριμένα στα καταστήματα Sears, JCPenney, Kohl’s καθώς και στην ευρεία αγορά λιανικής και σε αλυσίδες φαρμακείων.

Τέλος, τονίζεται ότι είναι η πρώτη φορά που μια καθαρά ελληνική εταιρία επιχειρεί να κάνει αισθητή την παρουσία της, μέσω μιας τόσο σημαντικής συνεργασίας με μια μεγάλη αμερικανική εταιρία, σε μια τόσο απαιτητική, εκτεταμένη και πολλά υποσχόμενη αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v