Λύση της Retail@Link στη Schneider Electric Ελλάδος

Η Schneider Electric εφάρμοσε τις ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικής διασύνδεσης της Retail@Link, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την τάχιστη εξυπηρέτηση της ανταλλαγής φορολογικών παραστατικών.

Λύση της Retail@Link στη Schneider Electric Ελλάδος

Η Schneider Electric επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης και Παραγγελιοληψίας της Retail@Link (μέλος του ομίλου Entersoft), με στόχο την εύκολη και άμεση διασύνδεση με τους πελάτες της και την αξιόπιστη μεταφορά ηλεκτρονικών δεδομένων.

Η Schneider Electric, με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες και δραστηριότητα πάνω από 45 χρόνια στην ελληνική αγορά, εφάρμοσε τις ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτρονικής διασύνδεσης της Retail@Link, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την τάχιστη εξυπηρέτηση της ανταλλαγής φορολογικών παραστατικών.

Συγκεκριμένα, με τη λύση R@L e-Ordering της Retail@Link, λαμβάνει και καταχωρεί ηλεκτρονικά και αυτόματα στο πληροφοριακό της σύστημα τις παραγγελίες από τους πελάτες της, ενώ με την αξιόπιστη λύση R@L e-Invoicing Paperless & EDI ολοκληρώνει τον κύκλο ηλεκτρονικής αποστολής δεδομένων, με την αποστολή άυλων, e-παραστατικών, για την αυτόματη εισαγωγή και αρχειοθέτησή τους στα συστήματα των πελατών, διαγράφοντας παράλληλα τα κόστη διαχείρισης χάρτινων αρχείων.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, μετά τα σημαντικά αποδεδειγμένα οφέλη της ηλεκτρονικής διασύνδεσης με την εταιρία Β. Καυκάς Α.Ε., η οποία αποτελεί επιχείρηση-πρότυπο στην εφαρμογή λύσεων Ηλεκτρονικής Διασύνδεσης, η Schneider Electric Ελλάδος στοχεύει στη διεύρυνση του οφέλους, μέσω της διασύνδεσης με τους πελάτες της και την προσφορά αμοιβαίων πλεονεκτημάτων ταχύτητας, μείωσης κόστους και αυξημένης διαφάνειας και ορατότητας στην ανταλλαγή παραγγελιών και παραστατικών.

Σε δήλωσή του ο κ. Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου, IT Manager στην Schneider Electric Ελλάδος αναφέρει: «Η εταιρεία μας στηρίζει την επιτυχία της στη συνεχή εξέλιξη και αναβάθμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών της προς τους πελάτες και τους συνεργάτες της. Μετά την ιδιαίτερα επιτυχή διασύνδεσή μας με την αλυσίδα Β. Καυκάς (έργο το οποίο βραβεύτηκε φέτος στα Transport & Logistics Awards 2014), σκοπός μας το επόμενο διάστημα είναι να επεκτείνουμε τα οφέλη στην αγορά, αυτοματοποιώντας τις συναλλαγές μας με τους πελάτες μας με στόχο το αμοιβαίο όφελος».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v