Φουρλής: Φέρνει και την αλυσίδα Athlete's Foot

Επέκταση στη συμφωνία συνεργασίας με την Interpsort International πέτυχε ο ελληνικός όμιλος αναλαμβάνοντας να λανσάρει στις αγορές επιρροής του και τη συναφή αλυσίδα αθλητικών ειδών.

Φουρλής: Φέρνει και την αλυσίδα Athletes Foot

Με νέο σήμα και λιανικό concept αναμένεται να δραστηριοποιηθεί σύντομα ο όμιλος Φουρλή, ακολουθώντας τη βασική στρατηγική του για ανάπτυξη διεθνούς αναγνωρισιμότητας σημάτων τόσο στην εγχώρια όσο και στις όμορες αγορές όπου διαθέτει εμπορική παρουσία.

Εκμεταλλευόμενος την τάση υπέρ των αθλητικών ειδών, η οποία έχει προσφέρει αντοχές, μερίδια και αυξανόμενους τζίρους στη θυγατρική του Intersport (η οποία αναπτύσσει το ομώνυμο δίκτυο αθλητικών), ο όμιλος Φουρλή πρόκειται να λανσάρει σύντομα και την αλυσίδα Athlete's Foot.

To συγκεκριμένο εμπορικό σήμα βρίσκεται ήδη από τον Νοέμβριο του 2012 στο χαρτοφυλάκιο της Intersport International, και προσαρτήθηκε μέσω εξαγοράς. Υπενθυμίζεται ότι η ελβετική Intersport αποτελεί τον μεγαλύτερο όμιλος λιανικής αθλητικών ειδών στον κόσμο, ενώ ο όμιλος Φουρλή κατέχει ρόλο master franchise για τις αγορές της Ελλάδας, της Τουρκίας, της Κύπρου, της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας.

Από την εξαγορά έως σήμερα, οι δύο αλυσίδες –Intersport και Athlete's Foot- λειτουργούν συμπληρωματικά, ενώ η συνένωσή τους αποτέλεσε και την αφορμή για συζητήσεις περαιτέρω ανάπτυξης της Athlete's Foot μέσω των συνεργατών της Intersport International.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη η Intersport στην Ελλάδα κατέχει ηγετικά μερίδια στην αγορά αθλητικών, καθώς είναι το μεγαλύτερο εξειδικευμένο δίκτυο του είδους. Το 2014, στο α' εξάμηνο έχοντας αυξήσει τα καταστήματά της σε 98 (από 90 πέρυσι με παρουσία σε Ελλάδα, Ρουμανία, Τουρκία, Βουλγαρία και Κύπρο) οι πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 8,8%.

Σύμφωνα με στοιχεία από το δεκάμηνο του 2014, η αλυσίδα συνεχίζει να αναπτύσσεται με θετικότερους ρυθμούς, αγγίζοντας διψήφιο ποσοστό αύξησης πωλήσεων τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις διεθνείς αγορές όπου δραστηριοποιείται.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v