Επέκταση δικτύου στην Ελλάδα, διείσδυση στην αγορά της Κύπρου και πρόβλεψη για αύξηση πωλήσεων κατά 40% βρίσκεται στο μενού της λιανικής αλυσίδας Tiger για το 2014.
Το δανέζικο concept, το οποίο προσφέρει είδη για το σπίτι, το γραφείο, τα παιδιά και για όλες τις μικρές ανάγκες του σύγχρονου νοικοκυριού σε οικονομικές τιμές, παρουσιάστηκε στην Ελλάδα μόλις το 2010. Η μικτή εταιρία που το αναπτύσσει (ελέγχεται κατά 50% από τη μητρική δανέζικη και κατά 50% από τον Βορειοελλαδίτη επιχειρηματία Π. Αμανατιάδη), έχει ήδη αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης του δικτύου και στην Κύπρο, δημιουργώντας ένα κατάστημα στη Λευκωσία.
Στην Ελλάδα, αριθμεί ήδη 9 καταστήματα (3 στην Αθήνα, 3 στη Θεσσαλονίκη, και από ένα σε Λάρισα, Πάτρα, Βόλο) και σχεδιάζει να προσθέσει ένα ακόμη σημείο έως το τέλος του 2014. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος αφορά την ανάπτυξη 15 καταστημάτων στην Ελλάδα έως το 2015 και τριών σημείων πώλησης στην αγορά της Κύπρου.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της Tiger, το 2014 οι πωλήσεις στην Ελλάδα αναμένεται να διαμορφωθούν στα 7 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 40% σε σχέση με το 2013. Η επισκεψιμότητα στο δίκτυο της αλυσίδας (το οποίο εκτείνεται σε 1.900 τ.μ.) στην Ελλάδα αυξάνει επίσης με ταχείς ρυθμούς αφού κατά μέσο όρο υποδέχεται 320.000 επισκέπτες μηνιαίως.
Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1995 στην Κοπεγχάγη και εξελιχθήκαμε ταχύτατα από απλή εταιρία outlet σε αναγνωρισμένη αλυσίδα με περισσότερα από 357 καταστήματα σε 22 χώρες στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία.