Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H&M: Αύξηση πωλήσεων 28% στην Ελλάδα στο εννεάμηνο

Μερίδια αγοράς στην Ελλάδα διεκδικεί η πολυεθνική Η&Μ, o δεύτερος μεγαλύτερος πολυεθνικός όμιλος ένδυσης στην Ευρώπη μετά το γκρούπ Inditex. Αυξημένα μεγέθη στο εννεάμηνο παρά τη συντηρητική επέκταση του δικτύου της.

H&M: Αύξηση πωλήσεων 28% στην Ελλάδα στο εννεάμηνο

Ένα ισχυρό εννεάμηνο από άποψη πωλήσεων αποδείχθηκε το διάστημα Δεκεμβρίου2013 - Αυγούστου 2014 για την ελληνική θυγατρική του σουηδικού πολυεθνικού ομίλου ένδυσης H&M, η οποία κατάφερε να παρουσιάσει αύξηση 28%.

Σημειώνεται δε ότι η επίδοση στην ελληνική αγορά είναι μία από τις υψηλότερες που πέτυχε στην Ευρώπη η αλυσίδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε ο εισηγμένος σουηδικός όμιλος, οι πωλήσεις στην Ελλάδα για το εννεάμηνο της χρήσης του (1η Δεκεμβρίου 2013 - 31 Αυγούστου 2014) διαμορφώθηκαν στα 102,1 εκατ. ευρώ (939 εκατ. σουηδικές κορόνες) από 75,5 εκατ. (695 εκατ. σουηδικές κορόνες) το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα, παρουσιάζοντας αύξηση 35% στο οικείο νόμισμα και 28% σε ευρώ.

Η συγκεκριμένη επίδοση μάλιστα έγινε με σχεδόν ισάριθμο αριθμό καταστημάτων, καθώς η σουηδική αλυσίδα έχει προσθέσει μόλις ένα νέο σημείο σε σχέση με πέρυσι στα συνολικά 28 που ελέγχει στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, στο εννεάμηνο, η σουηδική αλυσίδα άνοιξε 4 νέα καταστήματα και έκλεισε 3 παλιά, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς καταστημάτων σε πιο προβεβλημένους χώρους. Εντυπωσιακοί ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο Ιουνίου - Αυγούστου 2014, κατά το οποίο η αλυσίδα είχε τζίρο στην ελληνική αγορά 34,7 εκατ. ευρώ (319 εκατ. σουηδικές κορόνες) από 25,8 εκατ. ευρώ (237 εκατ. σουηδικές κορόνες) το αντίστοιχο διάστημα του 2013.

Μέσα στον Σεπτέμβριο η αλυσίδα προσέθεσε ένα ακόμη κατάστημα στη Γλυφάδα, ενώ προγραμματίζει την προσθήκη δύο νέων σημείων στην περιφέρεια. Ειδικότερα έως το τέλος του 2014, θα ανοίξει ένα κατάστημα στην Πάτρα και ένα στην Καλαμάτα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v