Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Attica: Εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη στις 4 Οκτωβρίου

Επένδυση 10 εκατ. ευρώ ολοκλήρωσε η Αττικά Πολυκαταστήματα για τη δημιουργία νέου σημείου στη Θεσσαλονίκη, στο κτίριο όπου στεγαζόταν αντίστοιχο πολυκατάστημα του ομίλου Fokas. Απορροφά 50 εργαζομένους από την πτωχευμένη εταιρία.

Attica: Εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη στις 4 Οκτωβρίου

Τις πύλες του ανοίγει στις 4 Οκτωβρίου το νέο πολυκατάστημα του ομίλου Attica Πολυκαταστήματα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για επένδυση 10 εκατ. ευρώ, από ίδια κεφάλαια της εταιρίας, η οποία είναι μία από τις ελάχιστες μεγάλης κλίμακας στον χώρο του retail τα τελευταία χρόνια.

Το νέο πολυκατάστημα Attica στεγάζεται επί της οδού Τσιμισκή -σε ακίνητο που μίσθωνε η Fokas- και εκτείνεται σε 7.000 τ.μ., στα οποία θα φιλοξενηθούν είδη ένδυσης, αξεσουάρ και καλλυντικά. Στο νέο Attica θα απασχοληθούν περισσότερα από 240 άτομα, εκ των οποίων περισσότερα από 50 θα προέρχονται από τους εργαζόμενους του παλιού πολυκαταστήματος Fokas.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις εκ μέρους της διοίκησης των Αττικών Πολυκαταστημάτων, στον πρώτο χρόνο λειτουργίας του το κατάστημα δύναται να αποφέρει έσοδα της τάξης των 18 εκατ. ευρώ. Η πρόβλεψη δε για τις ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου το 2014 κάνει λόγο για κύκλο εργασιών της τάξης των 140 εκατ. ευρώ και κερδοφορία άνω των 10 εκατ. ευρώ.

Ήδη στο οκτάμηνο του 2014, το κεντρικό πολυκατάστημα της Αθήνας στο City Link εμφανίζει πωλήσεις ύψους 51,5 εκατ. ευρώ, ενώ το αντίστοιχο στο Golden Hall παρουσίασε πωλήσεις 25,5 εκατ. ευρώ.

Το υποκατάστημα στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens εμφάνισε τζίρο 1,25 εκατ. ευρώ, ενώ στη Θεσσαλονίκη, τα δύο πολυκαταστήματα εντός του εμπορικού κέντρου Mediteranean Cosmos σημείωσαν στο οκτάμηνο πωλήσεις ύψους 9,5 και 1,25 εκατ. ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι το 2013 οι πωλήσεις των Attica είχαν ξεπεράσει τα 125 εκατ. ευρώ και η κερδοφορία κυμάνθηκε στα 7,5 εκατ., ενώ η ρευστότητα του ομίλου διαμορφωνόταν στα 50 εκατ. ευρώ με τον δανεισμό να περιορίζεται μόλις στα 9 εκατ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v