Το αντίπαλον δέος στα πολυεθνικά μεγαθήρια των προϊόντων προσωπικής υγιεινής έχει ελληνική ταυτότητα.
Η βιομηχανία ΜΕΓΑ, η οποία ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του '80 από την οικογένεια Βιτουλαδίτη, διαθέτει σήμερα μία από τις μεγαλύτερες παραγωγικές μονάδες προϊόντων προσωπικής υγιεινής στην Ευρώπη κι έχει καταφέρει να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στην εγχώρια συνολική αγορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής αλλά και να αποκτήσει εξαγωγική παρουσία σε 4 ηπείρους και σε 30 αγορές του εξωτερικού.
Παρά την ύφεση στην εγχώρια αγορά, η στροφή της προς τις εξαγωγές, τα συμβόλαια παραγωγής για τρίτους και η ενασχόλησή της με την κατηγορία private label προϊόντων για το εγχώριο λιανεμπόριο της επέτρεψαν να συνεχίσει να αναπτύσσεται και να επενδύει.
Αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να αυξηθούν πέρυσι κατά 10,3% στα 92,02 εκατ. ευρώ και τα μεικτά κέρδη της να βελτιωθούν ελαφρώς διαμορφούμενα στα 32,16 εκατ. ευρώ, καθώς απορρόφησε το μεγαλύτερο μέρος του αυξημένου κόστους παραγωγής. Σε ό,τι αφορά τα κέρδη προ φόρων αυτά διαμορφώθηκαν στα 3,64 εκατ. ευρώ από 4,20 εκατ. το 2012, ενώ μετά την αφαίρεση των φόρων της χρήσης το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας το 2013 ήταν κέρδη 2,58 εκατ. ευρώ από 3,21 εκατ. το 2012.
Σημειώνεται ότι η ΜΕΓΑ παρουσίασε αδιανέμητα κέρδη εις νέον ύψους 9,068 εκατ. ευρώ το 2013 από 7,287 εκατ. το 2012. Διαθέτει μακροπρόθεσμες δανειακές υποχρεώσεις μόλις 7,650 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμες 8,2 εκατ. το 2013.
Η αρχική της δραστηριότητα αφορούσε την παραγωγή ωτοκαθαριστών, ωστόσο πολύ γρήγορα επεκτάθηκε στην παραγωγή κάθε είδους προϊόντος υγιεινής (σερβιέτες, πάνες, υγρά μαντιλάκια, μαντιλάκια ντεμακιγιάζ και βαμβάκι), ενσωματώνοντας σημαντικές καινοτομίες. Σήμερα έχει καθιερώσει στην ελληνική αγορά τα σήματα EveryDay, Babylino, Pom Pon, BabyCare, Tipers, ΜΕΓΑ, Sani κ.ά. Από το 2000 έως σήμερα έχει επενδύσει περισσότερα από 80 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας ταυτόχρονα το προσωπικό της (στα 357 άτομα στο τέλος του 2013) και τετραπλασιάζοντας τις εξαγωγές της.
Η ΜΕΓΑ ξεκίνησε την εξαγωγική της δραστηριότητα στις αρχές της δεκαετία του '90, με την προώθηση των δικών της εμπορικών σημάτων στην περιοχή των γειτονικών Βαλκανίων και σταδιακά στην ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής και της Ανατολικής Ευρώπης. Σύντομα διείσδυσε και στη Δυτική Ευρώπη, προσελκύοντας μεγάλες εταιρείες παγκοσμίου εμβέλειας, οι οποίες της ανέθεσαν τον σχεδιασμό και την παραγωγή δικών τους επώνυμων εμπορικών σημάτων.
Τα τελευταία χρόνια, η διεθνής παρουσία της ενδυναμώνεται περαιτέρω, διεισδύοντας σε νέες ηπείρους, όπως η Αφρική και η Ασία και σε περισσότερες από 30 χώρες.
Παράλληλα, η εταιρεία αποτελεί τον πιο σημαντικό παραγωγό private label προϊόντων στη χώρα, έχοντας συνεργασίες με τα μεγαλύτερα δίκτυα σούπερ μάρκετ.